Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Louise - 25 september 2009 23:51

Nu är det nästan precis 12 timmar sedan jag satt här vid datorn sist! men vad har hänt då egentligen? hmm. jodu, det ska jag berätta!


jag klev upp i mrse som jag sa att jag skulle göra! och satte mig sedan framför tv'n en sväng! sedan kom svärfar hem igen, och fortsatte städa :D haha! så han sprang runt här som en liten yr höna och donade och fixade - och slutresultatet blev ju ett skinande rent hus såklart! :) ja, han är en duktig karl han (;

Sedan så gick jag och la mig i sängen efter någon timme igen, men då inte för att sova faktiskt, jag la mig och kollade klart på Ice Age 3 , eftersom jag inte fick se klart hela igår, då älsklingen skulle sova! han är ju duktig och arbetar om dagarna nu mera han! puss på honom! <3

Men han kom hem här vid 20 över 4, ch då nästan på en gång så åkte vi emot edsbyn, där vi träffade Ken, Svärmor och Nutte! och käkade nachos med dom! sedan fick vi daimglass som efterrätt. och mums! jag älskar ju glass! eller ja, alla godsaker (a) jag är en liten gotte-råtta! :) hahaha!

Efter det åkte vi tillbaka till bollnäs efter Idol tittande och sådär! Och nu står det mellan Calle och piotr ( eller hur han stavar!?! ) men nu är röstningen snart avklarad! och jag hoppas verkligen på att Calle går vidare :D han är ju grym!
men när vi kom tillbaka till Bollnäs i alla fall så träffade vi Stucka och Tobbe en sväng! men vi tröttnade rätt så snabbt på det! så vi åkte emot växbo och kollade vad det var för folk hemma hos Budda, men dom skulle till Ola på fest! så vi bestämde oss för att åka hem istället - orkade liksom inte med helt enkelt :)


Nu " hemma " i rengsjö ! nyss duschat, och ska till att krypa ner i sängen! :D

Älsklingen ska upp och jobba imorgon, men börjar inte förrän klockan 11, och innan dess så ska han släppa av mig hos Stucka, för jag ska lekas med honom imorgon! Även kolla när han spelar innebandy och sådär!

Nej, nu ska jag mysa ner mig med älsklingen och slå igång en film :)
så på återseende imorgon gott folk!
Godnatt & Sovgott!

Puss på rumpan! <3

Av Louise - 25 september 2009 12:05

Idag är det fredag, härligt fredag! jag vet inte varför! men av någn anledning så tycker jag verkligen om fredagar :P haha!

men jag är i alla fall halvt vaken nu efter en väldigt jobbig natt! Ken var snäll och sa att vi fick låna hans rum inatt, för han skulle åka till Fanny och sova! och det gjorde vi! men vi kanske inte skulle ha gjort det? jag har inte sovit en skit och aaah, vad jobbigt det har varit! det var en 80's säng! och hur många får egentligen plats i en sådan? - jo, EN!! så det har faktiskt varit otroligt jobbigt.

Men i alla fall, vi hoppade in i duschen igår kväll, och efter det! så tog vi med oss datorn in i rummet, och så skulle vi kolla på Ice Age 3 ! ;D men efter typ 30 minuter så orkade ingen utav oss att titta längre! så stängde av! och älsklingen somnade ju rätt fort kan man säga ( som vanligt! ) haha! och jag har legat och vridit och vänt mig, på mina ungeär 30 cm breda säng! kuul - nej inte direkt! ska aldrig mer sova i en sådan liten säng! det lovar jag er verkligen!   för idag har jag så himlans ont i ryggen i alla fall :s  mindre skönt måste jag säga! men men!

nej, nu ska jag inte klaga mera! blev väckt i morse av att Steven ( svärfar! ) sprang runt med dammsugaren, men jag orkade inte vakna då! så vände mig in mot väggen igen och somnade om! så nu vaknade jag vid 11 någon gång istället - mycket skönare! har ju fått lite sömn nu i alla fall på morgonen! :P hehe!
och när jag kliver upp så är det ingen hemma! :P hehe! hör ljudet ifrån tvättmaskinen och känner lukten av nyskurade golv! :D   åh, det är underbart..


Har även ringt ett samtal, och jag ska provjobba i slutet av nästa vecka lät det som! men behövdes ingenting förrän i December, men skulle komma och jobba lite nu i alla fall - hm, vad sa hon! jo så jag blir lite " varm i kläderna " igen! :) så det låter verkligen som en bra idé :D love it!

Vad händer idag då? hmmm!
jag har ingen aning faktiskt! vad finns att göra i Bollnäs en fredagkväll? jadu, inte speciellt mycket! men Älskling jobbar till klockan 4 i alla fall, sedan blir det middag och sådär! men sedan då? han ville väl eventuellt åka till Budda och Linda en sväng, så det kanske blir så?  jag vet inte riktigt! har inte hunnit prata med honom ännu :D hehe!


Nej, nu måste jag gå och äta frukost! men jag hade i alla fall en bra nyhet idag - än så länge! så återkommer senare idag ! :)
Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards