Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Louise - 6 september 2009 23:12

det har ju inte direkt hänt någonting speciellt sedan jag var här och skrev ner några rader av mitt liv i denna blogg, yttligare en gång! (; hehe!

Förutom att Olivia kom hit, vi tog oss en ryk, sedan åkte vi iväg! sa hejdå till älsklingen som fick stanna hemma! hehe! och sedan bar det av ner mot Ljusdal.. hon berättade lite om sin gårdag! och om att hon var nöjd med att köra "stor-bilen" ... hihi. (;
sedan åkte vi runt lite, och helt plötsligt så träffar man på Anna och Maria - och det var ju verkligen inte igår! hur underbart som helst att se henne igen! jag saknar verkligen dom gamla goda dagarna när jag ser henne! shiet.. måste verkligen komma till söderhamn snart och hälsa på dig, och se hur du har det där? eller ta det när du är hemma?! vad vet jag... det är sådant vi får reda ut.. ring mig någon dag gumman <3 ;D


Sedan så åkte vi på punkten, och handlade choklad, för hon blev ju lite sugen! haha - det får man faktiskt vara! det blev lite mera skit snack, vilket inte är helt fel ska ni veta! och så berättade jag om min gårdag! och hon bara skrattade lite lätt ! men vem gör inte det ? om man väl tittar tillbaka liksom? det var ju både: roligt, tråkigt, patetiskt, skrattretande och framför allt några av dom absolut bästa komentarerna på väldigt länge! så jag är super duper nöjd!  och självklart så delar jag med mig utav det (;


men efter en stund, så åkte vi emot Färila igen, hon lämnade av mig! och återvände hem till Nore igen! Jag gick in, satte mig i soffan med hjärtat.. och han gjort popcorn ( jag vet, äter det rätt ofta nu mera! men det är gott. okej ? ) hehe! onyttig?  - oooohja, men jag gillar't .. (;

Kollat runt lite på tv, och nu känner jag att mina ögon inte alls hänger med riktigt som jag vill, så funderar faktiskt skarpt på att gå och lägga mig och mysa lite! och sedan somna, in i den underbara drömvärlden - som egentligen inte ens existerar! men det ska vi nog ändra på ;)

ja just det - jag vill ha TOOORSDAG :D


nee, nu väntar sängen , och kudden ropar mitt namn!!
godnatt sötnosar!

Puss i pannan <3

Av Louise - 6 september 2009 18:06

Asso, vad är det ed mig nu för tiden? hmm... jag har typ fått städmani eller någonting!! jag städar ju minst 3-4 gånger i veckan! men men !
ingenting dåligt med det, men så var det ju liksom inte förut!! :o hmm ;)


Så jag har hunnit med lite sedan jag bloggade sist! (;
jag har bland annat, ätit middag ( eftersom jag var så himla hungrig sist! ) hehe.. tvättat ( även startat den 2a maskinen nu! ) så tummen upp på det... och även diskat undan allting, gjort rent ugnen och spisen!!
har dammsugit, torkat golven och dammtorkat... jag är en duktig människa!
men just nu känns det som att det inte finns speciellt mycket annat att göra, när vännerna ( nästan alla ) har jobb, och jag själv inte har någonting! så just nu hoppas jag verkligen på torsdag!! aaaah, jag vill verkligen den här gången ju!! :D hehe!

men nu har jag satt mig ner en stund och tar det lugnt! då ringer olivia och säger att hon ska hämta mej ! ;D hehe! så det blir lie äventyr - vilket vi tycker mycket om! :) hehe! hon ville veta lite om gårdagen och sådär! och självklart ska hon få göra det!! :) så nu måste jag kila! kanske kommer en liten rad senare ikväll.. annars på återseende imorgon! :)

PussHej!

Av Louise - 6 september 2009 13:28

jag säger bara tummen upp för gårdagen! sjukt nöjd ju! och jäklar vad kul jag hade ;D ! en underbar lördag kväll faktiskt om jag får säga det själv (; hihi..

så jag tänkte väl att jag ska berätta lite om gårdagen i alla fall ;)


det började med att vi åkte neråt mot bollnäs, och väl där så ringde vi stucka ;D men då hade han inte kommit in till bollnäs ännu, för Tobbe är ju inte så snabb av sig.. så vi bestämde oss för att åka dit =)

Så hem till tobbe, då hade han ju i alla fall kommit in i duschen! men efter at det var färdigt, så åkte stucka hem och duschade, sedan åkte vi ner på take off och käkade lite! mums, och så mysigt med dessa 3 pojkar! så jag älskar't (; hehe!
Efter det, så åkte vi hem till Eson ( han fyllde 21 i tors. ) så det var lite fest för honom! och sedan när klockan började närma sig halv 11 så åkte vi ner på tranan ;D ( eftersom det är gratis och gå in, innan halv 11 ) ;D


Sedan blev det en massa bus och tok där inne! vi träffade robins 2 kusiner också! och jag bara älskar dom, dom är ju såå undebara (; hehe!
Hon hade en 29års fest igår, men fyller 30 nästa helg ;) det ni! det är bra det... ;D  sjukt mycket underbara ord jag fick höra av dom igår (; ... åh, jag tycker om dom !;D

Sedan träffade vi en massa annat roligt folk där inne också!
Det bästa var nog den sista ciggen, som vi blev bjudna på! och snacka om att vi Njööööt när vi rökte den! haha!
sedan kan man vara lia len i käften på tranan, som i telefon! shiet! att du orkar :o ...  ( olivia, jag ska berätta för dej sen :D hahaha! )


Men efter allt tok, blev det max mat, och en massa snack.. sedan skjutsade vi hem tobbe och stucka! och till statiol innan vi skulle hem där träffa vi persson - vilken stjärna ;D haha!!

   Men sen åkte vi hemåt i alla fall, och vi var hemma kl 04.15 ungefär..   Så man somnade ju rätt skönt kan jag säga ;) - underbart..

det var lite om gårdagen i alla fall, men vad händer idag då? jag är ju rätt så sliten, så funderar på om det bara blir en massa soff mys kanske? hihi...
jag tror det blir så i alla fall ;) heh!


nee, nu ska jag ta och fixa lite, och sedan stoppa någonting i magen ? (; låter gott.. hihi..

puss, och på återseende <3

Ovido - Quiz & Flashcards