Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Louise - 1 september 2009 21:49

det blev aldrig nå mer bloggande igår.. hade en hel del annat för mig nämligen (; - men det var inte helt fel det heller ju ^^


Men igår så hände det inte speciellt mycket mer än att jag var med Olivia ner på Ljusdal och uträttade en massa ärenden - som verkligen var behövligt.. så nu kommer det ett nytt den här veckan, eller nästa vecka! hoppas jag i alla fall.. för snart snor dom väl det jag har nu :p hehe!
åkte i alla fall med olivia hem en sväng efter att vi var klara, fixade lite! och så beställde hon ett par skor, för nu fungerade hennes kort också ;D - duktiga vi som fixade det... Sedan åkte jag hem.. donade en massa saker!

Sedan bar det iväg mot Edsbyn, när vi kom dit så blev det middag - smaskens!

Tack svärmor (;  . sedan så var vi där och bara tog det lugnt hela kvällen!


I morse så vaknade bpde jag och Robin innan klockan ringde, gick ner och åt lite frukost och kelade lite med hundarna (; sedan en liten kiss paus .. sedan så var klokan helt plötsligt 10, så var dags att åka!
och vi styrde mot Falun och lillebror! ;D hehe

vi kom till falun vid tjugo över 11 ... men innan vi hittade, vi var vid någon donken och ica maxi på helt fel sida! hehe! men det gick ju hur bra so helst till slut, mötte upp mamma i alla fall - äntligen!

Annars idag så har vi bara hjälpt lillebror att flytta in i sin nya lägenhet som han fick idag! en jätte liten 1a.. liten, men mysig!

så nu har vi fixat allting här hemma! så är i stort sett klart nu ;D


imorgon - mera äventyr  <3 hihi..


nee, nu ska jag krypa ner framför en film med mamma, robin och lillebror <3
puss i ljumsken! (;

Ovido - Quiz & Flashcards