Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Louise - 12 september 2009 16:05

Nu sitter jag här igen, men borde egentligen inte göra det ;p för egentligen så skulle jag ha hoppat in i duschen och gjort mig färdig och klar för att åka mot Bollnäs :D hehe!

det blev så ändå, och det är jag glad för ;D .. ska bli kul faktiskt, slippa sitta hemma och även komma dit och träffa alla underbara släktingar till hjärtat ^^ ,


Det gick otroligt bra att jobba idag, fast dock vääldigt lite att göra! men jag hjälpte däremot till att packa lite istället, för nu har dom stängt - för gott! nu har dom packat klart, men dom vet inte riktigt vart dom ska ta vägen?! hehe, men det är ju sådant som märks...  men allt jag kan säga är ju i alla fall : tack till roger och lotta! :) det har varit både på got och ont, men vi har ju haft väldigt roligt om inte annat :) hehe!
Sedan så skulle vi höras på telefon, om det blev någonting annat som kom upp liksom ^^ hihi..

men kom hem för ungefär 1 timme sedan, och kollade vad älsklingen och pappa hade gjort!!
Så nu börjar det likna en tomt igen! och nu kan dom ju börja täppa igen hålet runt huset igen :) hehe!
Sedan skulle tydligen gräsmattan klippas idag också - Mamma! läs det en gång till - för ja det är sant!!

hehe!


Nej vet ni vad nu kan jag faktiskt inte sitta här längre, måste gå och duscha och sådär.. men vet dock inte när jag återkommer igen, antar att det blir imorgon någon gång.. :) för ska nog sova hos Steven ikväll :D!! mys!
Nee, nu hoppas jag på en kanon bra kväll - med underbart folk..

men men, på återseende imorgon!
ha en bra lördag allihopa! ( för det ska jag ha i alla fall! )

puss på er <3

Av Louise - 12 september 2009 13:30

Älskling!
7 månader idag, 3 månader som sambos!
och jag älskar dig verkligen!
min kärlek växer för dig, och är obeskrivlig!
tack för att du är du <3


jag o robin <3  

Av Louise - 12 september 2009 10:30

Godmorgon allihopa :) hehe!


nu vet jag att jag sitter här igen på morgonen, och just nu känner jag att jag egentligen inte borde göra det, men blev ju faktiskt tvungen att lämna lite spår innan jag åker och jobbar! :) hehe!

Men just nu känner jag även att det börjar bli lite bråttom, jag har lite tajt "schema" känns det som :) hehe.. men det löser vi alltid vettu..

Jag hoppas verkligen att vi åker till Bollnäs ikväll, jag vill verkligen det =D hehe!
så nu hoppas jag på en extra krona :) mohhaha... snälla?!


Ne, nu måste jag verkligen åka, och göra rätt för mig, samla vuxenpoäng - jo JOBBA!
det är hemskt, men måste göras! :)
På återseende efter jobbdagen!

Puss underbaringar <3

Ovido - Quiz & Flashcards