Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Louise - 3 september 2009 22:24

Nu har jag ju varit lite mer duktig! hehe, blev dock inte någonting av med dammsugaren! (; hehe!

jag började rensa kläder och sådär istället, och jag har kommit på att min karl har hur mycket kläder som helst.. shiet, hur kan en karl, eller aa! "pojke" ha såå mycket kläder.. det förstår inte riktigt jag ! men men ! (; - han är sööt i alla fall tycker jag ! ;D <3


Olivia var ju här en sväng förut också, och det uppskattas verkligen <3 hehe! underbart att träffa henne igen tycker jag verkligen... ;D hihi...
och så mycket som vi skrattade idag, har jag inte gjort på väldigt länge! så det var perfekt.. jag blev helt plötsligt på yttligare bättre humör (; - hon är bäst! <3  men Olivia, kom ihåg!
- här är pennan, om du skulle få ett jobb!
 - ett USB minne för ditt CV
- och plånboken, för körkortet ;) 
hehe!
det är nog bara vi som fattar det där, men OJ vad vi skrattade :)

nee, nu ska jag nog ta och hoppa i sängen! för ska upp tidigt, eller jaa rätt så skapligt i alla fall.. har lite och ordna imorgon (;
måste på arbetsförmedlingen imorgon, sedan ska jag och olivia lekas ;D hehe!

Puss och godnatt sötnosar!
på återseende btw...

Av Louise - 3 september 2009 19:17

jag är så himla slö, hjäääälp mig!! shiet.. hmm!!


vi har i alla fall ätit middag, tog ju ett atg och bestämma vad det skulle serveras idag! men till slut så kom robin på det, och det bjöds på tonfisk sallad idag! det var otroligt gott (; - smaskens!!


nu står älsklingen och är duktig - han diskar (; hehe!
och jag sitter och funderar på om jag ska resa på mig och också göra någon nytta? jo, det ska jag göra!

nu ska jag gå och dammsuga (;
På återseende!
Puss <3

Av Louise - 3 september 2009 14:42

Asso, jag är så himla slö, hela dagarna! och jag vet inte riktigt varför heller! Och sedan är jag väääldigt rastlös nu för tiden också, men det kan ju även bero på att jag inte har någonting att sysselsätta mig med ;D heh!

men jag ska i alla fall iväg på en "interjuv" eller vad man ska kalla det, eller jaa möte i alla fall nästa vecka! så jag hoppas verkligen på det bästa, och att hon är lika trevlig i verkligheten som i telefon :) hehe!
men det löser sig nästa vecka, jag håller ju redan tummarna i alla fall :)


Vad har jag gjort idag då? - inte ett skit!
och det irriterar mig verkligen jätte mycket, jo jag har vikt tvätten ( och det var verkligen hur mycket som helst! ) men nu är det klart i alla fall.heh väntar bara på att hjärtat ska plocka in sina kläder i garderoben, så det slipper ligga framme liksom (;  hehe!

nu snart kommer olivia, vi ska lekas - äntligen! för det känns verkligen som evigheter sedan ;D hehe!

men nu ska jag diska!
Puss och på återseende <3

Ovido - Quiz & Flashcards