Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Louise - 26 september 2009 19:22

Nu har jag inte skrivit någonting på hela dagen!

Men som ni alla vet så är det ju lördag! och det brukar innebära ledigt för dom flesta! men icke!! inte för robin! han klev upp i morse ( jag också för den delen! ) halv 10..  åt frukost och gjorde oss i ordning.. sedan så åkte vi härifån vid halv 11 någonting! han släppte av mig hos stucka, sedan iväg mot jobbet! - duktiga han! <3


När jag kom till Stucka så hade han inte klätt på sig! utan han låg i soffan  inlindad i sitt täcke (a) hahaha.. lilla björnen då ;p ... sedan efter en stund så hade även han gjort sig i ordning, och vi åkte mt Tobbe - han har ju köpt sig en folkrace bil, tror jag det var i alla fall! haha.. så blev vi kvar där en stund och fikade! sedan ner till bollnäs igen, och käkade lite mat med andreas - trevligt! blev en kebabrulle! och sedan mt kilafors!
Denna gång var det dags för pojkarna att spela innebandy mellan 4-6... dom är duktiga som håller igång! så satt där och tittade på, och väntade tills det tog slut.. för mot slutet, sisådär runt halv 6 eller någonting så började jag bli lite smått rastlös och varken ro eller lust att sitta still nå mer !hehe! men den halvtimmen gick ju rätt så fort i alla fall.. sedan mot Bollnäs igen...

Stucka släppte av mig vid Robins jobb, så nästan pussade jag sönder honom! fråga mig inte varför! men jag hade saknat honom lite extra mycket idag (a) haha! och gissa om han blev förvånad - nej, självklart inte! haha! sötungen min! <3


Nu sitter vi i Rensjö igen, älsklingen är och duschar, och efter det så tänkte jag ta mig ett bad! ååh, det ska bli så skönt! jag har verkligen saknat badkar! och det är inte bara lite heller... så ska ligga länge innan det blir en sen middag! :D Senare vid 10 (?) så ska vi skjutsa någon till Trönö, tror jag det var! och sådär.. så vi får allt se hur det slutar och sådär.. men så långt har vi planerat i alla fall :) hihi...  men men ! ni har ju mitt nummer - bara höra av er och störa lite ! (y)..


Imorgon åker jag hem till Färila igen - ska bli otroligt skönt! komma hem till sin egen säng och allt sådant! tvätta undan lite kläder m.m och även mysa lite med min katt! jag saknar faktiskt henne! ngt problem? - nej, tänkte väl det! hahahaha! :D


Sedan i veckan om jag inte ska jobba i början av veckan så åker jag ner till söderhamn, för att träffa anna! ska bli väldigt trevligt det tycker jag! längtas verkligen.... för det var ju som sagt inte igår jag träffade henne, det var evigheter sedan ju! och det måste det bli en skarp ändring på tycker jag! men men ! det ska vi fixa :)


Nej, nu ska jag krypa ner i ett varmt bad! men som sagt, ni har mitt nummer!
hörs ikväll bitches? :)


puss, kram & nyp i skjärten! <3

Ovido - Quiz & Flashcards