Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Louise - 30 september 2009 12:07

Godmorgon!


Nu är jag vaken, och det känns som jag är en ny människa idag! :) hehe!
somnade inte förrän klockan var runt 4, halv 5 i morse! och jag hatar det, verkligen bokstavligen hatar det! jag måste se till att vända tillbaka mina dygn, det här fungerar ju inte? nog för att jag vaknar runt 10, 11 någon gång i alla fall.. men nej! jag kan ju inte vara vaken hela nätterna! Nej nej! nu får det fasiken vara nog! :D haha! så nu blir der skärpning på det.. ^^


Vad händer idag då? - jo, vi har planerat att åka och handla lite, försöka komma på någon middag ( tydligen jag som ska laga middag ikväll ? Hmm ) jag brukar nämligen alltid få göra det med Anna! bäst är när Aron ( annas 7åriga lillebror! ) vill ha potatismos när han var mindre! :) haha, älska honom <3 haha! :)


Efter det , så blir det att fördriva lite tid på stan tänkte vi, sedan blir det att leka med kameran idag också! :) det gillas kan jag säga! det är alltid nice, att komma med lite nya bilder! Istället för samma gamla tråkiga liksom! :D haha..


Men nu är vi vaken i alla fall.. ska väl försöka ta mig upp ur sängen nu, och göra någon nytta! (a) haha..
men på återseende senare söthögar! Jag kommer senare med en rad ^^


Puss på er!

Av Louise - 30 september 2009 01:49

Hej hopp - hästgalopp! :)


Klockan börjar närma sig 02.00 - och vi sitter fortfarande uppe i soffan! still going stong you know! nothing can break us! :D haha! not even you! (a) !

Men eftersom jag inte har skrivit någonting på hela dagen så tänkte jag berätta lite om min dag, för jag vet att ni vill veta! men okej då - tjatar ni så ska jag väl börja berätta! (y)..


Dagen vaknade av att jag tog mig själv en " liten " sovmorgon.. eller ja, rättare sagt till halv ett någon gång! ack så sköönt jag då lova!  Klev då upp och satte mig vid datorn i stort sett.. pratade lite med mattias via msn och facebook! och sedan gick det kanske 1 timme eller någonting så stod han utanför och knackade på min dörr! mys det vettni! :D

Gjorde i ordning det sista, och även packade.. Sedan bar det av ner på Ljusdal - där vid centrumhuset så mötte vi upp Olivia!  Gick in på arbetsförmedlingen och kollade vad det var för brev jag hade fått hem i brevlådan! men det var ju tydligen bara att skita i - det stod ju att jag hade varit där och allting, så jag skulle tydligen kasta brevet! men vet ni då? - jag hade redan eldat upp det ^^ haha! Ooops, misstag? - nej, medvetet faktiskt...


Sedan så visste vi inte ritkigt vad vi skulle fördriva tiden med, vi hade ju 4½ timme på oss...  så vi bestämde oss för att uträtta lite ärenden och även kolla runt lite.. Så vi hamnade på lite olika ställen, som t ex:  Dollar, Elbutiken, Punkten, Fifty Fifty m.m :D haha! 
Och efter det så åkte Mattias hem och skulle äta mat, och vi åkte hem till Nore och då skulle vi laga mat! så det gjorde vi. och sedan blev jag bjuden på lite mat! tack så hemskt mycket Olivia för middagen - du är en mästerkock! :D haha love ya! <3


Sedan när vi hade ätit, så åkte vi ner till stationen och då skulle jag hoppa på tågen 18.10 - mot Bollnäs! here I come! wiiiie..  Väl i Bollnäs så ville Robin ha pengar av mig? hm, nja! tveksamt.. men efter en stund gav jag väl med mig i alla fall och gav honom en peng :p  ja, jag vet ! nu tänker du - åh, vad hon är snäll! och ja faktiskt så är jag det också! bara så att du vet! (a)!

Pussade honom, sedan fick han återgå till jobbet ( blev lite timmar övertid idag! ) sedan så satte jag mig på buss nr 100 mot Söderhamn - vilken jävla håla! men men !
Anna finns ju här, så då åker jag hit nästan frivilligt, i alla fall till henne! :D


Hon mötte upp mig på busshållsplatsen, och sedan tog vi en promenad, kom ganska lagom tills Idol började!
Så vi bänkade oss i soffan med varsin kopp kaffe - kollade på Idol, Andra Avenyn och sedan blev det även Hell's Kitchen! - men det slutade ju vid 11 - då ringde älsklingen ! han var ju dötrött! så blev ett kort samtal då, för han höll på och somna i telefon! och det var ju mindre trevligt! men han är världsbäst i alla fall! älskar dig sugerpie! <3

Nu är klockan som sagt 2 någonting, och vi sitter fortfarande kvar i soffan, pratar framtidsplaner, minnen och en massa annat skitsnack! och ja, precis som allt ska vara och alltid har varit! förstår varandra med blickarna och det är bara underbart! jag gillar't...
inte helt fel ska ni veta, en utav dom bästa kvällarna på länge kan jag lova er! jag är en nöööjd människa utan att behöva klaga också! :)


Dom andra 2 ligger och sover, för dom ska ju faktiskt upp till skolan imorgon, och vi slipper ju det! Men vi har andra planer för morgondagen! :) hehe!
jag ska i alla fall ta mig ett bad - har jag lovat mig själv! för jag såg deras badkar! MUMS vad mysigt! haha!
Sedan blir det stan en sväng, ska göra det lite osäkert, sedan även lite kamera in action! blir massa roliga, fula, konstiga och fina höstbilder och lite annat smått och gott! vem vet! kanske kan bjuda på någon sen?! men det visar sig väl med tiden skulle jag tro! men ha tålamod kära ni.. det kommer, det kommer :)


Men nu ska vi i alla fall ta oss en ryk, sedan vet jag inte riktigt.. kanske ta och krypa ner snart? jag vet inte... Men det är ju också sådant som märks! man tar varje minut som den kommer, inte stressa fram någonting!

men på återseende imorgon gott folk! :)
PussHej!

Ovido - Quiz & Flashcards