Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Louise - 19 september 2009 12:15

Godmorgon, och förlåt! jag menar det verkligen, förlåt för att jag inte bloggade igår! men det har hänt en massa saker igår, så jag tror inte jag satt och fick lugn och ro en enda gång - underbart, det gillar vi! :D

Men jag tänkte i alla fall att jag ska ta och berätta lite om den i alla fall ( allt behöver ni ju absolut inte veta! ) haha!


Jag vaknade av att klockan ringde, och min första tanke var: " åh, nej! inte arbetsförmedlingen! " men upp och hoppa i alla fall, kände mig lite piggare sådär på morgonkvisten liksom.. åkte iväg och tankade bilen och allt sådant! ( men glömmer en sak, en viktig sak! men men! ) hmm.. åkte en bit, sedan kom jag på att jag skulle fylla luft också! så vände - men kom dock inte så långt! ajaj!!        Stannade sedan kanske 300 meter senare, och stänger då av bilen! Ringer och väcker Robin som ligger hemma och sover och säger - kom och hjälp mig! Även att jag ringde till Olivia och sa att jag inte kom någonstans, så hon kom också! så efter drygt 10 minuter så kommer den ena i bil, och den andra gåendes!  och så gick det inte!
Sedan en massa strul och skit, men efter 2 timmar! med nya domkrafter och skit, så lyckades vi i alla fall få av det där däcket som satt på då... Ajaj, det var inte roligt. men det hade tydligen varit trasigt en längre tid? jag vet inte riktigt.. men men!  det är ju ingenting att göra åt just nu heller...


Sedan efter drygt 2 timmar, eller vad det nu var? hmm.. i alla fall, så åkte vi hem till mig och käkade frukost! och oj, va gott det var! har nog aldrig varit så gott som frukost, för man kan ju lugnt påstå att man tappade humöret på bilen och allt det där, eftersom att inte domkrafter och skit ville fungera riktigt! "/ ajaj...


Men sedan vid klockan 1 eller någonting, så kom jag och Olivia äntligen iväg mot arbetsförmedlingen! så det var ju över på 2 sekunder ungefär! eftersom hon satt i möte, men hon skulle ringa oss! men när då olivia? det har jag glömt bort "/ ajja, hon ringer väl när hon vill prata! :p haha!


Efter arbetsförmedlingen så åkte vi hem hit, till mig! hämtade lite saker! som lite nya kläder, smink och sådant nödvändigt för en party kväll ?;) hehe! sedan åkte vi till nore, där det blev att vi stannade kvar - fick även smörgåstårta! och som älskar det, mums! ( men det finns en smörgåstårta - som faktiskt är glutenfri! som slår alla andra! )  - jag gillar't ...   
Sedan efter någon timme där, när vi slagit in present och sådär, så bar det av mot Snäre - hem till Sassa!  Där dom redan hade börjat supa! men jag förstår dom, klockan var ju runt 5 (?) eller någonting liksom.. hehe! Efter någon timme, så skulle vi laga mat, färga håret på sassa och en massa annat tok, så det gjorde vi! sedan blev det nachos! - ååh så gott det var kan jag säga! men det gick fan åt 2 kg köttfärs , hungriga pojkar i våran umgängeskrets ju ^^ hihi... - men det är också världens bästa pojkar!!  :D

Efter det blev det någon lek som sassa hade - " jag har aldrig " men vi gav upp rätt så fort, för det var så tråkiga frågor på det där spelet, men vi fick ju reda på lite i alla fall om varandra ( vissa saker visste jag faktiskt inte! ) hmm, konstigt.. men men! och vi orkade inte hitta på egna heller, så gav upp! och dom fortsatte dricka mer alkohol ändå! :)  Sedan när klockan började närma sig halv 11, så åkte vi in mot järnvägs, fick åka 4 gånger ifrån snäre ( eftersom jag är sjuk, så var jag nykter och körde - duktiga jag! ) för att alla skulle komma med ner, en gång ifrån hybo också! så kom in vid halv 12 eller någonting!  efter 1 timme där inne så var det faktiskt helt okej! jag var nöjd, hade fått dansa av mig lite, och umgåtts med några av mina närmaste vänner - och det är inte helt fel ska ni veta! <3   Sedan åkte vi hem, blev minst lika många resor hem! :)

Blev kvar hemma i snäre en sväng till för att kika på efterfesten - se hur många som klarade trycket liksom ;) heh! och jag blev faktiskt rätt förvånad :) men det var kul, vid klockan kvart i 3 så skulle finkan och jasse ha skjuts till järvsö i alla fall! så skjutsade dit dom och sådär! sedan till nore och lämna olivia och sedan hem till mig för att sova! ååh dte var efterlängtat efter en sådan bra kväll :D hehe! men var hemma här vid 4 någon gång i alla fall ^^ hihi! så jag kan lova att det var skönt att kliva ur bilen och krypa ner i sängen :) ååh, så mysigt :D haha!!


Och jag säger bara det till alla inblandade igår: Tack så hemskt mycket för en bra kväll, och även att jag har utan tvekan dom absolut bästa vännerna! jag älskar er allihopa! Ååh, ni är underbara hela bunten!!


Så vi säger grattis till sassa yttligare en gång på 20 års dagen! hoppas den blev lika lycka för dig, som för oss alla andra;D vi älskar dig! <3


btw, vet ni? jag MÅSTE bara berätta det här, Olivia snusade igår, 2 gånger också dessutom! ååh, det var så roligt! 1.a gången:
O - ska jag testa en?
L - ja, om du vill så, vsg! :)
O - okej .. jag testar!


2.a gången:
O - kan jag få en snus av dig igen?
L - skojjar du med mej eller är du seriös ?
O - nej, allvarligt får jag ta en till ?

L - ja, men vsg.. det är bara ta en om du vill ha!

och hon gjorde det också! hon snusade verkligen! ååh. det var så roligt att se! såg ut som hon hade fläskläpp och hon bara satt där ( och pojkarna i baksätet, frågade henne om hon sög på den! eftersom hon fick sådan stor läpp! ) men inte då, hon var en " duktig " flicka :D hehe! jag älskar dg skrutt unge <3

Även att hon lyckades häva i sig en box ( dvs 3 liter ) vin igår - hah! och hon var inte berusad - eller jo, klart hon var det! men det märktes liksom inte! hehe!  hon kan bete sig när hon dricket! hihi..


men men , nog om gårdagen i alla fall..


vad händer idag då? jo, allt jag vet just nu, är att jag ska lämna tillbaka bilen och sådär, sedan kommer olivia hit ikväll :D och myser med mig! - ska bli mysigt tycker jag :D
Men nu struntar jag i det här, dricker lite hostmedicin, tar mitt vatten och mina alvedon och lägger mig på soffan framför en film!
Men på återseende gott folk!


stora Pussen!
hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards