Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Ensamt hemma!

Av Louise - 27 september 2009 21:42

Vi kom till Ljusdal ch dom hade redan börjat flytta, trodde jag ja! puh, inte en chans! dom hade burit ut 2 stycken byråer bara, men men!

Så det var ju bara till att sätta igång, så man fick åka hem någon gång!   Det gick faktiskt rätt så fort måste jag erkänna - för det mesta var ju faktiskt kört till den nya lägenheten redan! :D haha!


Men när det var klart, så åkte vi mot Tallåsen, och där bjäd pappa på mat, dom åt en pizza, men var inte riktigt sugen - så det blev en good räksallad för min del! smaskens! :D Och sedan bar vi in allting i lägenheen lite snabbt, sedan åkte jag och älsklingen hem till huset vårat igen!  Åh, så otroligt skönt att vara hemma!
" Borta bra, men hemma bäst! "  - så sant, verkligen!

Väl hemma, blev det lite mys framför tv'n - ihopklistrade under filten! tände en brasa och bara mös! och jag älskar't... Sedan blev det en dusch med älsklingen, hämtade in lite mera ved, och letade fram en skiva som jag visste ksulle ligga någonstans här i huset, som han kunde ha bilen ( fanns ju inge bra musik liksom! ) haha.. så det ordnade vi ^^


Efter att han hade åkt, så kröp jag er under filten igen, fast denna gång med min katt och godisskålen! :p haha!

Och har glott runt en massa på tv'n :D haha!
och jag har bara njutit kan jag lova er! det är så himla skönt att vara hemma igen...  ska bli extra skönt att få sova i min egna säng inatt också! :) hehe!


men nu ska jag inte sitta här längre i alla fall, jag ska gå och sysselsätta mig med någonting helt annat :)
sedan blir det till att krypa ner i sängen rätt tidigt, för börjar blir rätt trött och sliten! :p haha!
men på återseende!
Pussis!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards