Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Louise - 26 april 2011 21:55

Dagen började på riktigt när jag hade tagit mig en lång dusch och gjort mig i ordning! :) Alltid ett bra sätt att starta en dag, och man blir liksom glad i hela kroppen! :) hihi..


Efter en liten stund så hade klockan runnit iväg väligt mycket, men jag tog mig iväg för att träffa flickorna (Linn, Elin, Jessica och alla barn!)

Och där hemma färgades det hår, vaxades ben, fikades och självklart en massa prat! :) mycket trevligt. tack för det tjejer! :)) .

Även att hälsocentralen äntligen ringde upp, men det var ju inte till någon större hjälp. uscha, men har en tid på torsdag morgon i alla fall, så vi får helt enkelt se vad dom har att säga då? Lite skeptisk är jag nog allt. :P haha!!


Efter det så åkte jag iväg och handlade lite hårfärg och lite annat som behövdes hem, sedan hem och lagade middag då magen kurrade något fruktansvärt.


Med lite mat i magen och ny energi så fick jag något ryck. haha!
Så nu såhär på kvällskvisten åkte musiken på i hög volym och jag började vika tvätt, städa köket, startade en diskmaskin och plocka undan småsaker som legat utspritt i hela lägenheten alldeles för länge!
men nu är det snyggt igen, så imorgon efter att jag har varit hos barnmorskan så funderar jag på om mr dammsugare, ms dammtrasa och fru mopp ska få ta sig ett ärevarv runt om här hemma! - ja det blir nog så. (hoppas energin finns kvar imorgon bara!) hihi.


Men efter det så har jag suttit och tagit det lugnt, och nu har Ken varit här och hälsat på i ca 1½ timme. Underbart med lite sällskap, och ken är ju underbar! :)

Så nu blir det lite lugnt en stund innan sängen ropar alldeles för högt! :D
Ska alldeles strax ringa älsklingen och säga godnatt och berätta lite om min dag, och även få höra om hans!
Jag behöver höra hans röst lite känner jag, jag saknar honom ju :( ..


Men ja, nu har jag inte tid längre! Ringa älsklingen, ta det lite lugnt och sedan sängen. Imorgon ska jag upp till barnmorskan! på återseende!

Lots of Love! <3

Av Louise - 26 april 2011 09:51

Igår gjorde jag inte speciellt mycket egentligen efter att älsklingen hde åkt för att jobba!


Åt lite middag, och sedan rann tiden iväg, klockan var helt plötsligt 7.
Så jag åkte iväg på willys för att handla glass. Så otroligt sugen jag var. hihi
Sedan hem och bänka sig framför tv'n, då det var finalen av körslaget! :)

och PAPPA och Team Andreas/Järvsökören VANN ALLTIHOPA!!!!

dom är bäst, och grattis till er! :)) hihi..

och jag måste bara säga att pappa var otroligt stilig i kostym och röd fluga! :)) hihi!!



Efter att jag hade kikat på det, så tog jag det bara lugnt en stund, och sedan ringde älskling och sa godnatt, då gick jag och la mig. och somnade ovaggat. var så himla trött och slut i kroppen! helt sjukt, då jag inte gjort någonting speciellt. men kanske var det som var felet? haha!

Vad händer idag då? :) haha.
- Jo, jag ska försöka få tag på hälsocentralen, och sedan ska jag upp på resursen en sväng så dom kan skriva på mitt papper! :) hihi.
Och hinner jag allt ( beroende på när dom har tid ) så ska jag iväg på försäkringskassan och biblioteket också! :P haha.


Men nu ska jag hoppa in i duschen och börja denna dag. på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards