Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Louise - 8 april 2011 21:52

Godkväll godingar! :)


Kvällen är kommen, och jag trivs otroligt bra med mitt liv och min tillvaro just nu! :)

Sitter här och dricker kall fanta, älsklingen är på hemmaplan och det är full fart på mitt lilla hjärta - kan man göra annat än att älska livet då? :) hihi. *småler*


Åt otroligt god köttgryta tidigare, riktigt gott var det. Min svärmor är en riktig hejjare på att laga god mat, det ska ni veta! =D . hihi.
Annars har jag inte gjort speciellt mycket ikväll, har kikat på Så ska det låta med henne och nutte, och även en liten stund på talang också! :) hihi.
Tänkte att jag nu om en liten stund ska låna tv11 och kika på kvällens avsnitt av BB också, inte helt fel det inte ska ni veta! :)

Men efter det tror jag nog bestämt att det blir hemfärd, börjar känna mig rätt trötter i kroppen, och det är dags för sängen efter BB, japp så får det bli :)
Ska ju trots allt upp och hämta Elin och Andreas sen också, fast det tror jag nog att älskling får göra själv - jag är på tok för trött redan nu! :) hihi. men det är väl sådant som märks skulle jag tro! jaa så är det.


Vad har vi för planer i helgen då? ja, det är inte mycket faktiskt.
Imorgon blir det en mysig middag med älsklingen, då han måste åka redan på söndag kväll/natt igen. och det gör mig mindre glad! jag vill ju ha honom hemma. men han mår bra när han får jobba och tjäna lite pengar! så det är ju positivt, så jag överlever! för nästa gång han kommer hem så är han hemma i 6dagar! :D JAAAA! så jag ska nog klara mig utan honom i 8 dagar ska ni se. jag har så mycket annat för mig som ska göras och hinnas med :) hihi.

Nje, nu måste jag rusa. på återseende imorgon. Godnatt godingar!

Lots of Love! <3

Av Louise - 8 april 2011 18:22

Älsklingen är hemma! och gissa om jag är överlycklig för det? :)
Han kom hem strax efter 9 tiden igår, och jag blev som ett litet barn på julafton. hihi.
Hoppade upp i famnen på honom, kramade och pussade på honom och ville inte släppa taget. men så kan det vara ibland, det som kallas kärlek! <3


Det blev mys hela kvällen, och sedan inatt har jag sovit som den prinsessa jag är. Har sovit hur djupt som helst och jag bara njöt imorse när jag insåg att han faktiskt låg bredvid mig. Ja, jag fick en bra känsla i hela kroppen! :)


Idag har det inte hänt så mycket, vi tog en sovmorgon imorse, och sedan en massa morgonmys med frukost och doningar! Jag bara älskar sådana dagar!!! =D

Efter ett tag så tog vi oss i kragen och åkte mot Söderhamn för att kolla lite priser och titta en gång till så vi verkligen skulle komma överens och bestämma oss. Och det hela slutade med att när vi åkte ifrån Barnens Hus så hade vi beställt både barnvagn och bilbarnstol, och jag är super duper nöjd med hur det blev verkligen. Jag tror detta kommer bli hur bra som helst ! :) hihi
Det är helt sjukt, på söndag har vi bara ELVA små ynka veckor kvar! det är helt otroligt. det är inte långt kvar, snart så kommer mammas lilla hjärta ut och visar sitt vackra ja! :) och jag längtar hur mycket som helst !:) Jag spricker nästan av förväntan :D hihi..



När vi kom hem så skjutsade vi ut Elin och Andreas till lenninge, då dom skulle dit på 50års fest. och ska även hämta dom senare ikväll/natt någon gång ! :) hihi.
och nu sitter vi i edsbyn, då vi ska äta köttgryta och sådär ikväll. rikigt gott. :)


Men nu har jag inte tid och sitta här, ska hjälpa Siw med maten! så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards