Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Louise - 14 april 2011 20:53

Min dag har varit hur bra som helst, men kan den bli annat när mamma har varit med? :) haha! nej, det tror jag verkligen inte. den har varit bäst på länge! :)


Imorse så klev jag upp och dammsög, då jag inte hann det igår! haha!!

Och sedan tog det inte alls lång tid innn mama ringde och berättade att hon var på väg! :)


Elin kom in med lite påskris som hon hade plockat, gulle dig! :) tack så mycket tjejen <3 ! Sedan tog vi oss en kopp kaffe ute i solen och lite mys prat.
Sen kom mamma äntligen, som jag hade längtat. hihi.


Snäll och underbar som hon är , så hade on med sig ett påskägg till mig och 2 stycken blommor ( då jag alltid klagat på att jag har för lite blommor i lägenheten! ) haha. men hon hade med sig sådana, otroligt gulligt måste jag säga! <3 .

Satte oss ner och åt frukost tillsammans och pratade en massa, vilket var underbart. och senare var klockan strax efter 12, så då åkte vi iväg och fixade lite ärenden. bland annat nere på försäkringskassan och lämnade in mitt moderskapsintyg, angående föräldrarpenning och sådär sen när jag ska vara mammaledig! :) hih. och fyllde i lite andra papper, och underbart att man fick hjälp med det ;p hihi..


Efter det åkte vi och lämnad en nyckel till svärmor, som hon skulle ha! :)

Och sdan kte vi hemåt mot Delsbo och mamma. dock stannade vi till i Ljusdal på vägen hemåt och träffade Anna, Jonas och min gudklimp Kim <3 !!
Så stannade på en kopp kaffe, och massa mys och planerande! :)


Hem till mamma efter detta, och då var det dags för middag. väldigt mysigt när det bara var hon och jag. det var väldigt länge sedan faktiskt. så det uppskattades verkligen måste jag säga! :)
Efter middagen så har vi bara suttit och myst, pratat, bollat idéer. ja bara haft"mor & dotter- tid "   Och det har jag saknat hur mycket som helst.


Plastpappa är ivä och jobbar och kommer hem senare kväll, och nu ska jag ta ig en dusch och sedan ska jag mysa mera med mamma! :)
Imorgon väntar det sjukhuset i Hudiksvall. Då vi ska se vad det kan vara. så resultat kommer till er imorgon! :D hihi.


Nej, nu har jag inte tid att sitta här någonting mera! så på återseende imorgon.

Lots of Love! <3 .

Ovido - Quiz & Flashcards