Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Louise - 22 april 2011 13:04

Min skärtorsdag var hur underbar som helst, men den kan ju inte bli annat med underbara människor som sällskap. :)


Grillade massor, god sallad, underbart sällskap, söta barn, skratt och mys - ja en helt enkelt bra kväll. jag njöt verkligen av kvällen. :)

Så jag tackar otroligt mycket för det, och det måste göras om flera gånger, absolut!! :)

Även att jag lyckades skära "av" mig lite av fingret igår också, sprutade blod lite här och där. och uscha! inte alls roligt.
Blodet földade, fingret bultade och jag var nog allmänt chockad!!!   haha! Ja det ska väl vara en Louise till det mesta antar jag? För jag lyckas då alltid med sådana saker! :P



Imorse vaknade jag 05.57 och kunde verkligen inte somna om. Men jag tyckte det var alldeles för tidigt och kliva upp, så låg helt enkelt kvar och hade morgonmys! Underbar start på dagen måste jag erkänna. :) haha!

När jag väl klev upp så blev det en kopp kaffe inne hos Elin, och sedan kom även Jessica på besök en sväng. mycket trevligt. :)

Så nu har jag suttit ute på framsidan i solen ca 2½ timme. älskar allt just nu!!

Har precis plåstrat om fingret på nytt, och ska snart åka iväg på lite äventyr med älsklingen! :)


Ja, nu har jag inte tid att sitta vid datorn. för nu ska jag ut i det fina vädret igen.
Så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards