Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Louise - 25 april 2011 21:44

Tänkte bjuda er på lite nya bilder som jag utlovade tidigare! :)


             

Bilderna är tagna i förrgår (23/4) , v30 - 29+6!

Mammas och pappas lilla mirakel och ninjaproffs! Nu börjar det dock synas väldigt mycket tycker jag. Och sammandragningarna/förvärkarna är inte alls roliga.

Men helt klart värt varenda liten sekund av allt detta, och det mysiga och underbara väger upp den korta stund med lite smärta! :)

Vi älskar dig redan, och längtar tills du kommer till oss! <3



     (morgonmys med tant louise!)   

Även några bilder på "tants" älskling, och guldklimp Kim, som förövrigt blir hela TRE månader idag!
Grattis till dig lilla hjärtat på 3-månaders dagen!

Louise älskar och saknar dig! :)) <3

     

Titta små fötterna, är dom inte hur söta som helst? :) hihi. och när han greppar fötterna själv. ja, man smälter varje gång hans ens tittar på en! underbara barn!!!! :) hihi.


_________________________________


Ja, det var dom bilderna jag hade och bjud på just nu! :) hihi. Kommer flera vid ett annat tillfälle, men tills dess. titta och njut!

enjoy godingar!


Lots of Love! <3

Av Louise - 25 april 2011 15:18

Klockan är snart halv 4, och jag har inte riktigt hunnit med idag. tiden har bara sprungit iväg! men ack sikken bra förmiddag det har varit! :)


Klev upp i morse och tänkte ta det lite lugnt på morgonen bara, men nej då! så blev det inte. haha! Killen som robin åkte med upp till urskogen ringde och sa att han skulle komma senast vi 1-tiden. (igår fick han höra melln 16-17 tiden)
Så det var bara till att börja göra matlådor åt honom och stressa gärnet och hjälpa honom packa så att han fick med sig allting. oj, det vart svettigt en stund. :) haha!
Men när vi var klara med det i alla fall så gick vi över till grannarna, och jag och elin passade på att "smita" ner på framsidan och sätta oss i solen och må bra en stund.
- Jag bara älskar detta väder!! :)  Dock säger dom att det eventuellt skulle bli lite sämre väder imorgon. Men en dag är okej, bara detta väder kommer tillbaka på onsdag eller imorgon kväll :) haha! :B ..


Efter att ha suttit ute ett bra tag och pratat med våra andra underbara grannar så var det dags att resa på sig och återgå till nytta:P haha!
Satt i soffan en stund och mös med älsklingen då han blir borta en hel vecka igen, usch jag tycker inte om sådant. men vad gör man inte då? :) haha!

Men sedan kom Marko(?) och hämtade upp honom, och nu har han åkt för ca 2 timmar sedan..


Sitter just nu och har en paus och bara tar det lugnt och ska väl försöka laga mig någon middag om en liten stund - känns som om det kan behövas. och sedan se vad som händer i veckan. har ju lite inplanerat redan. men ska se om det kanske dyker upp någonting annat roligt? hihi.
Det bästa i alla fall är ju barnmorskan på onsdag morgon, då jag äntligen får lyssna på mitt ninjaproffs ännu en gång - man blir ju tårögd varje gång man hör hjärtat slå! :)


Nej, nu blev det långt. och jag ska återgå till att göra annat.. på återseende!

Lots of Love! <3



Pssst: Kommer nya bilder på magen senare ikväll. Håll utkik! :)   

Ovido - Quiz & Flashcards