Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Louise - 11 april 2011 22:01

Hur underbar får en måndag bli egentligen? I just love it. :)

Efter tt jag uppdaterade er senast så har det hänt lite i alla fall vilket jag tycker är kanon verkligen! ;b hihi. Elin ringde och sa att flickorna satt nere och fikade, så jag tog med mig en stol och gick ner och sällskapade en stund med Elin & Thea, Linn & flickorna, Jennifer och Jessica (?). mycket trevligt måste jag säga, och otroligt skönt väder även fast solen inte värmde någonting egentligen! :) haha!


Efter en stund med mys och prat med flickorna så gick jag upp och åt lite middag, korvstroganoff stod på min meny idag och sedan gjorde jag klart ytligare en skoluppgift. Så nu har jag bara en viktig kvar att göra, och sedan är det bara strö uppgifter kvar! känns hur bra som helst. :)  Sedan blev det lite egentids mys en liten stund.


Elin kom och knackade på efter hennes träning och frågade om jag hade lust att gå på en kvällspromenad, och självklart! :)
Jag renskrev lite skolarbeten som ska skickas in, och sedan gick jag över till henne.

Sedan var det dags för en liten promenad, så vi bestämde oss för att gå hem till Linn en sväng, blev där en liten stund och sedan promenerade vi vidare!
In en sväng på statiol och sedan hemåt, otroligt skönt att ut och röra på sig. Dock lite problem med sammandragningarna, men vad gör det? det är ju sådant man får räkna med. :) haha! *småler*


Sedan jag kom hem så renskrev jag det sista och sedan har jag tittat på En unge i minuten, lika bra varje gång. och jag blir tårögd varje gång. helt otroligt ! :) hihi.. Lite spännande att titta på, inte bara för att barn kommer till världen, utan för att jag har som dröm att utbilda mig till barnmorska och i framtiden jobba som det. japp, det är mitt mål och mitt drömyrke! That's what I want! :)


Har nu planerat hur mycket som helst nu för veckan, och jag tror detta kommer bli hur bra som helst och att denna veckan kommer gå kanon fort :) hihi.

Nu ska jag alldeles strax ta och krypa ner i sängen och få lite skönhetssömn så jag orkar upp imorgon då jag ska till barnmorskan som jag nämde tidigare!
Så godnatt bloggen och på återseende imorgon!

Lots of Love! <3

Av Louise - 11 april 2011 13:49

Jag har fått en mycket bra start på denna vecka! :)
  Fast det finns ju lite negativt också, men jag försöker bortse ifrån det. kanske är lika bäst så antar jag!


Älsklingen åkte inatt vid halv 3,3 tiden någon gång. Usch, jag tycker det är lika jobbigt varje gång! men han är otroligt duktig som faktiskt åker iväg och jobbar, och jag blir stolt över honom! ♥   !!


Vaknade vid halv 9 imorse, och hoppade upp ur sängen som ett skott och tänkte att shiet nu har jag försovit mig, men icke! jag vet inte alls vad jag tänkte på, men upp kom jag ju i alla fall ! :) haha!
Så jag satte mig ner och åt lite frukost och lyssnade på lugn musik, en perfekt start på dagen när man ser att det var blå himmel då och några plusgrader!


Efter ett tag så tog jag fram lite skolböcker, och har nu gjort klart 3 uppgifter utav 5 som ska göras klart idag. känns hur bra som helst. :) Så nu är det bara 2 små ynka saker kvar att göra, och dom går fort. hejja mig, och ge mig en klapp på axeln för att jag är bra! (y) hihi.


Har nu suttit och tagit det lugn en liten stund, med en kopp te och bra musik i bakgrunden och försökt planera min vecka! Jag vill att den ska gå så fort som möjligt, träffa så många godingar som möjligt och samtidigt få skolarbetet gjort. Så det känns som om jag har kommit fram till någontin bra! :)


Imorgon ska vi till barnmorskan, mäta, väga och lyssna! :) alltid lika underbart att höra ♥ 'at slå på mitt lilla mirakel!! jag älskar känslan av det, och jag blir tårögd varje gång jag ligger inne hos barnmorskan och får höra det! a, det är obeskrivligt.. :) 
Annars har veckan inte så mycket att erbjuda, men som sagt. ska träffa lite godingar tänkte jag och även hinna med skolan! så ja, vi får se hur planerna spinner vidare!
men nu ska jag ta tag i en uppgift till. så på återseende!
Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards