Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Louise - 12 april 2011 23:45

Vilken underbar dag jag har haft verkligen :)

Jag gick ut till flickorna och mös i solen en stund, helt underbart verkligen. hihi.
När solen hade gått i moln och det började komma lite kalla vindar så gick vi alla upp till Elin en sväng, blev kvar där och myspratade en massa vilket uppskattades till tusen! :) Alltid lika trevligt med dom flickorna, jag tycker om er <3 !


Efter några mysiga timmar med flickorna så gick Linn och Jennifer hem, Elin åkte till söderhamn för kalas och jag gick in för lite mer skoluppgifter och middag! Det var blodpudding och keso på menyn idag - riktigt smaskens! och så får man ju passa på nu när Robin inte är hemma :) hihi. Och sedan är det ju bra för mitt lilla mirakel också, så ytligare en utmärkt ursäkt att använda till det :) haha! just love it.


När jag hade ätit så tog smärtorna över, så vart tvungen att lägga mig på soffan en stund och bara vila. Så tog med mig mitt vattenglas (som för övrigt är med mig överallt) och la mig ner i ca 45 minuter, och det släppte lite.
men jag börjar bli trött på denna smärta, och när barnmorskan inte ens vet vad det kan vara så blir man bara ännu mera knäpp på det.
Men det är bara leva med, och jag tror inte att det är någonting som är fel, men ibland känns det verkligen som att bebis är på väg ut.

Men snälla, vänta lite till där inne, några veckor till! :) hihi.. Mammas hjärta! <3


Kvällen har bestått av en massa mys i soffan med bra tv och lite tidsfördriv i form av spel :P haha! Har kikat på plastikturisterna och DH (såklart!!) , och lika bra som alltid. har även hunnit med att prata med lillebror och älsklingen också. och jag saknar dom båda otroligt mycket..
Så nu hoppas jag att lillebror stannar här på fredag när han kommer hem ifrån Falun, men det återstår att se :D hihi.

Nej, nu ska jag ta mitt ninjaproffs och krypa ner i sängen. och hoppas på att jag får lite mer sömn än natten som var! så på återseende imorgon! Godnatt godingar!

Lots of Love! <3

Av Louise - 12 april 2011 13:36

Igår hade jag otroliga problem med att somna, på grund utav smärtor i magen. Går inte riktigt att beskriva, men jag låg och vred och vände mig i ca 2½ timme innan ögonen föll ihop av sig själv utav utmattning. haha! inte okej, men sådant man får räkna med helt enkelt :) haha!


Imorse vaknade jag 1 timme innan väckarklockan, så upp och hoppade vid halv 8 redan. förstod inte varför, men inte värt att somna om heller ;P hihi.
Så klev upp i morse, tog en dusch, åt lite frukost, sminkade mig och hann till och med titta på tv i lugn och ro innan det var dags att ge sig iväg! :)

Barnmorskan vid halv 11, och alltid såg hur bra ut som helst. Dock ville inte mitt lilla hjärta ligga still när vi mätte magen och sådär. men vad gör det? :) haha!
Sedan var jag iväg på komvux och hämtade en liten uppgift som vi tydligen hade fått, haha! och sedan iväg och handlade lite keso inför kvällens middag. mumsigt. :)


Har nu suttit och gjort lite läxor och skumläst igenom lite papper som jag fick tidigare av barnmorskan! Dock ska jag sätta mig senare och gå igenom allting och titta vad allting var lite mer nogrant :) hihi. kanoners.


Men nu fick jag ett sms av Elin, så ska gå ut och göra sällskap i solen. så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards