Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Louise - 23 april 2011 10:33

Påskafton, och det är redan fint väder. Ja, man kan inte annat än att bli glad :)

Själv vaknade jag två minuter i 8 imorse och kunde verkligen inte ligga kvar i sängen, hade myror i brallan om man säger så. var rastlös redan när jag vaknade - då är det illa. haha! :) *småler* ..

Men upp i alla fall, och sedan dess har jag haft morgonmys med mig själv då älsklingen fick en sovmorgon! :)


Igår var vi upp till edsbyn och grillade även då, men dock slapp jag köttbiten denna gång, och fick kycklingspett istället. riktigt gott faktiskt. efter att vi hade ätit så mös vi alla på ute i solen, och jag bara njöt av att den höll mig varm utan att jag hade tröjja eller jacka på mig. det är underbart! =D hihi.

Efter någon timme så åkte vi hemåt, och hade en lugn kväll.
Tog mig en dusch, men det var inte det lättaste med fingret om man säger så. haha! det var nästan så att jag skrattade lite åt mig själv. :P hihi.


Idag är det äventyr som väntar, dock med mamma och lillebror istället. :)
Dom är på väg hit nu, och sedan bär det av mot Stockholm :D jag älskar't ...

Ska ner, hämta upp min gudmor, äta lite lunch/middag och sedan iväg till frihamnen där vi även ska träffa Maud (pappas tjej) och farmor, och titta på semifinalen av Körslaget  och hejja fram Pappa och team andreas till finalen på måndag. :)

Ja, det kommer bli en bra dag. det garanterar jag.. men det kan ju faktiskt inte bli annat! :) Vad har ni för planer för eran påskafton då? Blir det påskmat någonstans kanske? eller någonting annat roligt? :) berätta gärna hur ni "firar" !! :)


Nu ska jag packa det sista, på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards