Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Louise - 24 april 2011 23:19

Har inte denna dag varit fantastisk?


Jag har mått som en prinsessa idag verkligen, mitt lilla mirakel har levt loppan hela dagen lång (håller fortfarande på), och tycker verkligen att mammas revben är jätte roliga :P haha! Men det är okej faktiskt. haha

Termometern har som mest visat 23 grader i solen, även den i bilen visade lika - love it!!! Hängt tvätt ute (så den luktar "sommar").. Dammsugit och fixat i köket.


Ja, jag har haft en underbar dag, älskling var iväg och fiskade en sväng mitt på dagen då han var rastlös så "skickade" jag iväg honom. haha! :)

Har haft balkongdörren öppen hela dagen, och 3 fönster. underbart, och det var inte ens det minsta kallt inne.  Och när vi var iväg och handlade förut så hade jag ingen långärmad tröjja på mig, och jag frös inte alls. och köpte mig även en piggelin - då är sommaren nära! :)
- När man går utan tjockis-kläder, äter glass utan att frysa och solen lyser med varma strålar!!!


går även in i vecka. 31 idag, bara NIO små ynka veckor kvar! det går fort nu. shiet, det börjar bli mer och mer verkligt nu :) haha. men snart är mamma och pappas älskling här! :D hih.


Nu ska jag krypa ner i sängen! på återseende imorgon.
Lots of Love! <3

Av Louise - 24 april 2011 14:22

Ja som ni vet så var jag ju till Stockholm igår med mamma och lillebror! :)


Dom kom och hämtade upp mig strax efter 11 tiden, och då började resan neråt mot Stockholm - underbara sthlm! Ibland vill man flytta tillbaka! men nog om det :P haha! När vi väl kom ner så blev det hem till Mommo en sväng, helt fantastiskt att få krama lite på henne. och hon blev bra förvånad då hon inte alls visste att vi skulle komma. lika roligt varje gång att överraska någon! :) tycker inte ni det? hihi.

Efter det så åkte vi iväg och åt lite middag innan det var dags att åka in mot Frihamnen och kvällens semifinal och avsnitt/inspelning av körslaget! :)) .


När vi kom dit så träffade vi Maud och Farmor, och det var otroligt skönt att se farmor, det var ju nästan 1½ år sedan. Men det finns ju anledning - men nu har hon lovat att hon ska komma upp till oss i sommar, och det ska bli hur kul som helst. :)
och hon var så söt och klappade magen och började fundera på vad hon blev till detta lilla mirakel :) Hon är söt farmor <3 !

Även pappa kom ut och gjorde oss sällskap i solen en stund, och sedan var det dags att gå in i studion, och jag säger bara det. Någon som saknar värme? - sätt er i studion! För där smälter man ju nästan bort! :D haha.


Hade fått i uppdrag av pappa att knäppa en massa kort, så jag flög runt, stod på stolarna och knäppte en massa kort :) . Det var mycket roligt måste jag säga, bra stämning på alla som var där, bra låtar och underbart att mamma var med! :)
Även att Team Andreas / Järvsökören gick till final som går redan imorgon, och det var helt fantastiskt. precis det vi ville! så nu hoppas vi bara på vinst imorgon också! :) 'håller tummarna' (och röstar såklart!)   hihi...


Träffade pappa efteråt, och sedan åkte vi hemåt mot "skogarna" igen, och lämnade bakom oss underbara sthlm för denna gång! :P
Hemma var jag strax efter 1 tiden, otroligt skönt. och somnade ovaggat kan jag säga! haha.
Men en otroligt bra dag, Tack så jätte mycket till alla som gjorde dagen bäst!!  Jag älskar er otroligt mycket <3 <3 !!!


Ja, det var en underbar dag. och kan leva på den ett tag nu! så med det sysselsätter jag mig med annat! på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards