Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 29 november 2009

första advent! (:

Av Louise - 29 november 2009 14:09

Hejsan sötnosar!


Nu är jag här igen, och det blev ju inget skrivande igår heller! Men det kom så himlans mycket annat emellan, min städning, skjuts hit och dit, matlagning och en himlans massa annat! hehe.. så jag hade helt enkelt inte tid! sedan var jag lite smått sur på kvällen och jag hade absolut ingen som helst lust att skriva någonting heller så därför blev det inte så! (: haha.. men men, ni överlever kanske?


Det blev lite städat igår, men dock inte så mycket som jag hade hoppats på, men vardagsrummet är nu helt klart, och köket är väl halvt i alla fall, hehe! (: ..  men det ska det bli ändring på idag! pappa ska komma in och putsa mina fönster idag, så jag ska passa på och sätta upp nya gardiner efter det (: hehe, så att allting blir fräscht liksom, och även att robin ska stryka dom, för det har han lovat.. haha! :b , det tycker jag om faktiskt, för då slipper jag göra det! jag tycker jag strök tillräckligt i skolan! hahaha...


Men efter att vi hade skutsat ner pappa igår, varit på ljusdal och handlat lite nödvändigheter så åkte vi hemåt och började städa och rensa en mass saker! (: kändes otroligt bra, och efter en stund så blev jag så himlans hungrig, så jag började med maten! och igår var det fläskfile, potatisgratäng ( som jag för övrigt skulle kunna leva på, MUMS! ) och en god sås, och en mycket god sallad till, och jag bara njöt när jag väl fick äta.. och igår kom jag även på att jag måste köpa nya järntabletter och B12 tabletter, för mina är nästan slut.. och det är ju inge vidare ;p hah.. men men!


Men efter maten så orkade inte någon utav oss fortsätta städa, så vi strunta helt enkelt i det, heh! bara satt i soffan och slöade och väntade på att pappa skulle ringa!

även att jag pratade med mormor igår <3, och jag tror jag höll på att ta livet av henne! men jag hoppas hon fortfarande är vid liv (: .. Och ävrn att jag berättade hur hon skulle hitta hit, eftersom hon var nyfiken! så mormor, har du hittat hit nu?
och du vet att jag älskar dig! förlåt för att jag skrämde dig! (: <3


Vi åkte neråt och hämtade pappa, men blev ju som sagt kvar där en stund, och under tiden så skjutsade jag stefan, micke å och sassa till snäre! (: haha..  sedan hämtade jag pappa igen och vi åkte hemåt igen.. och då var jag lite smått sur och irriterad och vääldigt trött.. så jag gick nästan på en gång och la mig! och somnade - väldigt skönt!!


men nu är det en ny dag, första advent! (: så ska städa upp det sista idag och göra det riktigt julmys här hemma! ;b . underbart tycker jag, för tro det eller ej, jag tycker faktiskt om julen, och även att jag tycker om att julpynta! det är mysigt faktiskt, hehe! (: ..


Nej, nu ska jag sätta lite fart, så vi hörs senare sötnosar!
puss o kärlek! !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards