Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Louise - 18 november 2009 22:12

Godkväll!


nu sitter jag här igen, ovanligt va?


som jag skrev förut så skulle jag ner i solariumet och steka lite fläsk, och det var precis det jag gjorde också! :9 oj gudars vad skönt det var, det kan jag lova er! så det blev til att bara ligga där och mysa och lyssna på ba musik i ca 20 minuter, och det var ju verkligen efterlängtat - ooohja! ;b ...  nu är jag ju i alla fall igång blir ju inte att ligg och steka varje dag kanske, men i alla fall en 2-3 dagar i veckan! så man kanske kan få lite färg i alla fall? ;d

Efter solandet så blev det en dusch och sådär!


sedan hugga in på matlagningen, det fick bli en lite tidig middag här hemma i huset idag, men det får det vara! jag var så himlans hungrig! och det var ju som sagt ost & skinkpaj p menyn idg! väldigt gott.. men jag förstår inte ritkigt hur mamma lyckas hennes är jua lltid godast, men jag ska inte klaga p min egna just nu! för jag kan ju laga mat ibland, om jag bara vill och har lusten till det (: haha.. men tro mig, ibland saknar man faktiskt att mamma och pappa lagar maten och det serveras på bordet! nu måste man ju göra det själv?! hm.. lite jobbigt faktiskt, när man inte har ork eller lust alla dagar i veckan! men bara att bita ihop, eftersom att man måste äta! (: haha!


annars har jag inte gjort någonting speciellt ikväll, har bara varit hemma och tagit det lugnt! eftersom igår blev det att både jag och robin var med mattias, och även följde med dom på en promenad runt kyrksjön, och det är skönt att röra på sig! men jag skulle inte klara av att gå varje dag som dom gör! jag erkänner, jag är för lat för att orka det! (: hah, men det får man ju faktiskt vara ;p haha!

men jag har ju faktiskt funderat på om jag ska börja gå med dom några dagar i veckan, eller ja i alla fall en eller två gånger! för det skulle man ju kanske inte dö av? eller... ja , jag vet inte! jag brukar bestämma mig för en sak, men sedan ändra mig! ;p haha!   men vi får la se hur det blir med det hela! ;d ...


imorgon tänkte jag passa på att fixa en massa saker nere på ljusdal! eftersom robin ska på arbetsförmedlingen med mattias, så jag tänkte bland annat uträtta en massa ärenden som måste göras! och även att jag ska köpa mig en ny silverkeja till halsen, eftersom mitt halsband som jag fick i födelsedgspresent gick sönder igår! :(

och det halsbandet betyder ju faktiskt mycket för mig!  det är ju en bebis elefant på det, och ni som känner mig, vet ju att jag har en liten förkärlek till elefanter! haha .. (: .. så det är ett stoort MÅSTE imorgon! ;D ...

sedan även fixa lite andra saker imorgon när jag ändå är nere, så man slipper sitta och åka ner 2 gånger, är ju bara en massa onödiga kostnader liksom, och det är ju inte rolitg! ;p...


Sedan ringde olivia förut och sa att leffa ( hennes låtsaspappa! ) eventuellt har svininfluensan, och att hon kanske skulle ner och ta gris sprutan imorgon , och undra om jag ville göra henne sällskap... och det sa jag att hon skulle göra om det nu blir av.. men sedan är ju frågan, ska man ta den eller inte? jag är faktiskt lite kluven på den punkten! jag har ingen som helst aning faktiskt..  men det läre ju märkas om inte annat.. ;p haha! men vad tycker ni? ska man ta den, har ni gjort det? hjälp mig, jag vet faktiskt inte hur jag ska göra! :s . det är väldigt jobbigt...


Neej, nu tänker jag strunt i det här, och alldeles strax krypa ner i sängen och sova lite...  så jag orkar upp imorgon bitti och göra allting som ska göras! (y)! haha...

men vi hörs imorgon igen, när jag är hemma ifrån ljusdal! (: haha..
så godnatt och sovgott..

puss o kärlek <3


 

btw  , ibland förstår jag inte riktigt hur jag står ut, det tär på mig både psyikiskt och fysiskt... det är otroligt jobbigt ibland, men bland svävar jag på moln! är det så det ska vara? jag är inte så säker på det.. och jag tycker faktiskt inte om själva situationen!! faan. jag är kluven just nu! :(

Av Louise - 18 november 2009 15:01

Nu har jag varit lite duktig, har varit uppe och handlat så nu är det inte tomt i varken frysen eller kylen längre! och det gillas faktiskt otroligt mycket (: haha..  tyckte jaghandlade hur mycket som helst, och ändå gick det bara på 300 kronor! ibland gör man det bra liksom! (: haha, idag blir det ost & skinkpaj till middag, och mums! väldigt gott och otroligt länge sedan sist faktiskt.. och jag har ju mammas recept på den, så det kan ju inte bli annat än bra skulle jag tro ;b haha..

jag var ner i pappas "källare" alldeles nyss, och kollade om solariumet ville starta och sådär som kag ville! och självklartr! det hoppade igång på sturt! och det tycker vi väldigt mycket om! så nu är det dags! ska bara gå ner och torka av det, sedan lägga mig där och steka en liten stund, för nu ska det bli ändring på det här ttråkiga bleka! det kan stanna utanför mina dörrar, men det behöver ju inte sitta på min kropp, eller hur? fy vad tråkigt (: haha!

 men men !

nej, nu ska jag kika lite på ansiktsboken, sedan ska jag krypa ner i solariumet och steka lite fläsk ;b.. så på återseende gott folk!
pussis! <3

Av Louise - 18 november 2009 12:48

Hejni!


nu är jag uppe ur sängen, efter en natt med väldigt lite sömn! men när jag väl sov så sov jag alldeles för tungt, så det är lite jobbigt idag! men jag har i alla fall nyss duschat, så jag känner mig lite piggare än vad jag egentligen är! ;b haha!


Vad händer idag då? jag har ingenting speciellt planerat än att åka upp och handla lite, fylla på kylskåpet liksom, skulle behövas!!! haha... lite tomt kankse!? ;p  sedan ska jag ta premiärturen i solariumet, kommer bli greaaat! (: , längtas lite faktikst, men det blir inte riktigt ännu! men snart .. idag ! :D haha..


 men nu tänkte jag i alla fall peta i mig lite frukost, för magen börjar kurra lite ;p heh!
Sedan ska det handlas och solas, hehe! så vi hörs senare!
Puss o kärlek <3



Ovido - Quiz & Flashcards