Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Louise - 20 november 2009 16:32

nu har jag hängt 2 maskiner tvätt, och även hunnit med att nörda en massa spel med anna på msn.. haha! bialdn får man faktiskt göra det - just so you guys know ^^ haha..

vi satt och skrattade och sådär - underbart! sedan skulle hon iväg och tattuera sig idag igen! ;p haha


Har även hunnit med att prata med mamma i telfonen i typ en halvtimme! skönt att få prata av sig lite, jag har märkt att jag gjort det ganska mycket nu dom senaste dagarna? haha, men det får man göra, när man inte rikgit vet vad som pågår i ens huvud liksom! lite jobbigt på det sättet verkligen...
känns verkligen som om jag skulle behöva komma hemifrån ett tag också, bara tänka på mig själv och ingenting annat för en liten stund.. skulle nog vara behövligt faktiskt.. ;p haha!


Så just nu sitter jag här, Robin fortfarande i bollnäs! men skönt att få lite "ensamtid" nu också, eftersom vi båda sitter ihop verkar det som, eftersom båda går hemma på dagarna liksom, lite smått tråkigt... men men ! han skulle komma hem frammåt 7, 8 någon gång ikväll ;p haha!
och jag funderar på vad jag ska stoppa i magen? jag börjar bli lite smått hungrig faktiskt.. hm.. får helt enkelt gå in och kika i frysen vad den har att erbjuda (: hehe!


Ikväll då, det blir en lugn fredagskväll, jag känner att jag varken har ork eller lust till att göra någonting annat just nu, jag tänkte slå mig ner framför tv'n och kika på IDOL - såklart! vad annars när det är fredag och hemmakväll?:p haha! men men.. ;b


Nu tänkte jag ringa mig ett samtal, och sedan kika vad frysen har att erbjuda för middag idag!
så vi hörs senare då!
Puss o kärlek!

Av Louise - 20 november 2009 13:31

Fredag, äntligen fredag & helg!! underbart, men ändå så känns det som om det var alldeles nyss fredag, veckorna går ju så himlans fort! man hänger ju liksom inte riktigt med! aah, väldigt jobbigt.. vart tar all tid och veckorna vägen egentligen?

fan, (oj ursäkte att jag svär!) snart är det ju jul och sådär också! ;p haha! och jag tyckte typ nyss att dte var jul och nyår och hela den biten liksom, men nu på det igen bara! och göra det tusem gånger roligare detta året eller vad säger ni? ;b haha!


I morse så åkte jag ner på ljusdal för att träffa olivia, men det gick kanska bara någon timme, sedan ringde dom till henne och ville att hon skulle jobba! så hon började klockan 12.. hmm, men men ! jag har ju i alla fall sagt att jag vill ha en väldigt fin julklapp nu i alla fall ;b hahah!

och appropå det, så följde det med mig en liten julklapp till hem idag, helt underbart! snart är jag klar... inte mycket kvar nu inte, haha! ;b ... ( och nej mamma, jag gör inte av med alla mina pengar! ) haha..


men olivia skjutsade i alla fall hem mig innan hon skulle åka iväg för att jobba! :D haha..
och sedan skulle hon höra av sig senare, så får vi se hur det blir med den där gris sprutan? hm, ska man ta den eller inte.. jag har sådan beslutsångest så jag vet inte ritkigt hur jag ska göra! men det verkar i alla fall som om hon ska ta den, men jag har ju inte riktigt bestämt mig ännu! men det är väl sådant som märks ikväll, om hon nu kunde smita iväg en liten stund vid 6 tiden! ;b haha.. jag har tills dess på mig för ett beslut i alla fall :) mohaha!


Just nu håller jag på och tvättar lite, och sitter därför inne hos pappsens dator, men det är ju inte bara drf! hans internet går lite snabbare än mitt också! och jag får ju sitta här, så då gör jag det!
Robin är ju i bollnäs, och jag passar på att göra lite hemma sysslor som att tvätta :p haah!

ja jag vet, jag är en duktig tjej (: underbart ibland vettni!

nej, nu ska jag gå och hänga den första maskinen, och hänga en till..
hörs sen!
pussen!

Ovido - Quiz & Flashcards