Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Louise - 19 november 2009 23:08

nej, jag har fortfarande inte kommit i sängen! men nu är det dags alldeles strax!


jag satte mig med en kopp te och pratade med babybrother på msn istället (: - underbart tycker jag! jag saknar honom <3 hihi...
men nu är det alldeles strax dags för john blund, sängen och drömmarnas land som sagt :) haha!
så jag går och borstar tänderna nu, och kryper ner!

yttligare en gång säger jag godnatt!

pussis!

Av Louise - 19 november 2009 21:46

jag har en förmåga att bli himlans deprimerad nu mera när jag tittar ut genom fönstret och ser detta äckliga, ruskiga, regniga och kalla vädret! vart har liksom vintern och snön framför allt tagit vägen? hallå, om jag inte är helt ute och cyklar så är det ju faktiskt vintern som är årstiden nu, eller hur? men nej då, vi har ju för fan vår känns det som! då all snö smälter undan, det blir slask på vägarna och allt är grått och trist.. e

men men, nog om det! det slutar säkert med att jag blir ännu mera deprimerad - jobbigt tycker jag! ;p haha!


Jag la mig och solade i 20 minuter förut, otroligt skönt! tog hand om mig själv, och bara mådde bra liksom! och hur underbart är inte det? :b haha, någon måste ju ta hand om mig som sagt.. hahaha!
efter mitt solande så blev det en varm dusch med ansiktsmask och sådär - vilket var otroligt skönt, och sedan smörja in sig med sin body lotion , som bara luktar gudomligt! (: haha..
och efter det har jag suttit i min morgonrock ( som jag för den delen fortfaranade har på mig! ) haha. och kollat på mamma's pojkar och paradise hotel - såklart! ;b haha... och sedan i stort sett kikat runt lite på internet bara och sådär! funderat lite på vad som händer i helgen? hmm..

Olivia, hon åker ju ner till Norrköping :( , tråkigt! men hon måste ju hämta sina saker liksom, det förstår jag! hehe! men hon lämnar mig hemma.. men hon kommer ju hem till mig sen, och det mina vänner, är ett stooort plus! :) för hon är ett enormt stöd i mitt liv, och min bästa vän! jag älskar dig! <3


jag har även suttit med pappa och planerat lite inför julen liksom, om att själva julafton ska firas här hemma i färila, med honom, farmor och lillebror! :) kommer bli great kan jag tänka mig.. ;p haha!

Sedan så ska jag åka ner till mammsen också, såklart! men det blir annandagen skulle jag tro? på lördagen, men då går det väl inte några bussar? aa, får helt enkelt kolla det där! annars blir det juldagen, om det går bussar! aah, jag har ingen aning! får som sagt kika lite på det där! Kanske dags att boka snart, om man ska ha en säker plats! eller vad tror ni? :P haha!

Nej, nu är jag lite trött, så ska alldeles strax borsta tänderna, kika klart på programmet! och sedan krypa ner i sängen rätt tidigt! eller ja, i alla fall vid halv 11 :) hehe! kan vara skönt det också vettni!

så vi hörs helt enkelt imorgon igen! :)  Godnatt & sovgott..

puss o kärlek!

Av Louise - 19 november 2009 18:23

Mätt och belåten - det är precis vad jag är just nu.. ätit mat för en liten stund sedan, och det blev ju som sagt korvgryta till middag idag! och det slår aldrig fel ;b .. mums, det var riktigt gott kan jag lova er, smakade nästan precis som om pappa hade lagat den själv ^^ - jag är grym! (y)


Så nu sitter jag här inne hos pappsen, har faktiskt gått in hit för och prata lite med honom, men han är lite hängig efter gris sprutan som han tog igår, så han har lagt sig på soffan en stund, och då passade jag på att låna datorn en sväng, eftersom robin sitter inne vid min dator och pappas internet faktiskt är lite snabbare också ^^ haha! underbart att bo så nära ibland ju... ;b


Nu sitter jag här som sagt då, coh jag funderar skarpt på att gå ner och sola lite en sväng idag också! :) det var ju så himlans skönt igår, så kan ju inte låta bli direkt (: haha..
så det funderar jag faktiskt på att göra, och ikväll ser det inte ut att hända så himlans mycket heller för den delen, det verkar bli en sådant där lugn hemmakväll ( som nästan alla andra kvällar! ) och bara sitta och glo på tv'n och sådär! bara ta det lugnt liksom, men ibland är det rätt skönt, men det börjar ju bli rätt så ut tjatat nu måste jag erkänna, och jag vill HITTA på någonting! varför ingen som underhåller mig på kvällarna för?? aaah, jag kommer snart att bli helt galen, nog för att jag är lite galen innan! men det blir sakta men säkert värre! det lovar jag er (: haha... akta er sötnosar.. <3


nej, nu tänker jag strunta i det här, tar med mig lite bra musik, går ner & lägger mig i solariumet och mår bra en stund! så vi hörs senare ikväll..
puss o kärlek!

Av Louise - 19 november 2009 12:19

hej och välkommen torsdag! (:


Nu är jag här igen, har varit nere på ljusdal och fixat och uträttat lite ärenden som skulle fixas! (: - duktiga jag! ibland känner man sig vuxen, duktig och bra på samma gång, är det inte en underbar känsla så säg? ;b haha.. men men!  Åkte ner med robin i morse, då han skulle på arbetsförmedlingen klockan 10.00, så vi hämtade upp mattias vid kvart i kanske (?) sedan iväg mot Centrumhuset! haha.. och så gick dom in på förnedringen och jag gick vidare! jag var bland annat in på guldfynd och lämnade in mitt halsband, som jag skrev om igår! och det ska jag får hämta näste fredag - då det ska vra klart, och förhoppningsvis helt? ;b haha.. så jag har nu satt på mig ett annat halsband, eftersom det känns så himlans tomt utan liksom..


och efter att jag hade gjort det, så gick jag och kikade runt lite på ljusdal, lite här och där! & det slutade med att jag hade köpt mig 3 julklappar, helt underbart! nu är det ju inte speciellt mångakvar, för det är ju 2 stycken persner som jag har handlat klart till, glenn ska få en sak till faktiskt (: haha, men det kan jag ju inte skriva vad det är! ;b... men det finns yttligare 2 till som är färdiga nu i alla fall, som jag kan "bocka" av ifrån min lilla lista liksom.. ;b underbara känsla! och jag måste erkänna att jag brukar ju alltid vara ute i sista sekund, men i år är jag inte det, och det känns väldigt bra! men nu är ju den stora fråga, vad vill dom andra ha? och vad ska man egentligen handla till dom, jag tycker helt ärligt att dett är jobbigt att handla julklappar och presenter.. hm, jag vet ju knappt vad jag själv önskar mig ! ??? "/ .. men men !

vad händer ikväll då? jag har ingen som helst aning , får se vad olivia säger när hon ringer sedan! Hon skulle ju höra av sig sa hon (: haha.. så får se ... sedan får vi la utgå ifrån det...
ikväll ska jag göra korvgryta till middag, och MUMS säger jag bara... och appropå mat så är jag lite hungrig, ska nog kanske ta och göra mig lite frukost? för det hann jag inte i morse innan vi for ner på ljusdal.. haha! mwn vi hörs senare då.. på återseende!
Puss & kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards