Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Louise - 22 november 2009 10:50

Gomorgon!

nyduschad, och som en ny människa!

blev väckt av olivia i morse vid 9 tiden skulle jag tro.. för jag lyckades självklart stänga av mitt eget larm! haha (: - ja, jag ville sova vidare! ;p haha!


Men nu är vi nästan klara i alla fall, ska alldeles strax lasta in soffan i släpet, och sedan ska vi även åka iväg mot IKEA och sådär! :) ska kika i lite affärer och sådär! se om man hittar någonting roligt kanske! ;p haha!


men nu ska jag gå ut och hjälpa till lite! så vi hörs ikväll när jag kommit hem till färila igen! :d
puss o kärlek <3

Av Louise - 22 november 2009 02:03

Hejni..


Nej, jag har inte dörr, jag har bara varit väääldigt dålig åp att uppdatera! men det är bara för att det har kommit in lite inpuls saker liksom, som har gått igenom! :p haha! men jag ska berätta lite snabbt (?) haha..


Igår, det blev ingen lugn fredag kväll till slut i alla fall, jag satt inne hos pappsen och kikade på Idol, för Robin kom hem och skulle se på Bandy! haha! och efter idol så tog vi en sväng ner på ljusdal! och där blev vi kvar med en himlans massa folk också, tills klockan var halv 2 ca.. haha, och dessutom så gifte jag mig! det ni! ;b haha....


Men i morse så ringde klockan och det var dags att kliva upp, skulle ner på giganten och kolla innebandy, för Storebror skulle spela - och det måste ses! och ja, jag saknar faktiskt att spela.. det kändes idag när man satt på läktaren och kikade.. hm! men men, inte så mycket att göra åt nu liksom...
sedan så var det planerat att jag skulle ha åkt med Robin till Bollnäs, men icke! så blev det inte, det blev istället hem och packa lite kläder! för att sedan åka ner mot norrköping! haha..
så vi kopplade på släpet och åkte neråt.. vid 10 tiden så var vi framme här nere.. Träffade frida, åkte in till söderköping och träffade jocke en sväng ;D , sedan tvätta bilen! och så hittade olivia en plånbok på marken, som hon plockade upp! men vet ni då? hon sparkade på den först, för att se att det inte var någonting läskigt! haha! sötungen där!

lämnade den till bevakningen (?) sedan åkte vi hemåt mot hennes pappa och "landet" liksom.. käkade lite lappskojs (stava?) mums i alla fall! och sedan så har vi pratat lite skit , och så sprang klockan iväg så borstade tänderna och dom har krypit i säng! drf jag passar på att blogga lite ;b hehe!

imorgon ringer nämligen klockan klockan 08,00 - ILLA !! ;p haha!
men men, det är bara snooza lite, och kliva upp SENAST klockan 9 faktiskt.. då det ska ätas frukost, packa lite saker på släpet, åka iväg till IKEA och handla lite, och även kanske någon julklapp när man väl är här nere? sedan hem till olivias mamma och hämta resten av sakerna som hon ska ha med sig upp till hälsingland igen! och sedan fixa det sista, och så hemåt igen imorgon redan!

lite tråkigt att åka hem redan imorgon, men olivia ska jobba på måndag. så vi måste ju;p haha! och hon får ju pengar! så det är ju bara positivt liksom!
men nu är det såhär, ni vet att jag inte har dött, jag mår alldeles prima faktiskt.. och jag tänker sova lite! så vi hörs nå mer imorgon kanske!
antagligen när jag har kommit hem eller sådär ;p hah!

så godnatt & sovgott..
puss o kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards