Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Louise - 1 november 2009 21:49

Jag sitter fortfarande i soffan och småler åt gårdagen, vilken underbar känsla! jag har en sådan i hela kroppen! det är verkligen hur skönt som helst..


jag har bara degat i soffan ikväll sedan jag skrev sist, har varit en massa bra på tv'n ikväll, så det har jag sysselsatt mig med! så jag såg aldrig på Män som hatar kvinnor! får ta det någon dag i veckan kanske? ;D hehe!  sådant som märks, men filmen finns ju fortfarande kvar liksom! (: .. 


har även duschat av mig all bakfylla, haha! och det var verkligen välbehövligt kan jag säga!  Så jag känner mig nästan som en ny människa, och jag är redo på nytt igen! imorgon är det måndag igen, vilket innebär en vecka med nya möjligheter och annat roligt! :D hahaha.. jag ser verkligen fram emot det här på något konstigt sätt, varför? - jag vet inte riktigt själv. så fråga inte! :p

Jag har i alla fall lite planerat, jag hade tänkt att försöka träffa olivia och kika på bilderna sedan igår? hon säger ju att det blev ungefär 90 stycken, ch jag har sett 1, oj oj oj!! :o haha.. ska träffa mattias imorgon en sväng, och färga hans hår, undra vad det blir för nå? ;)  och sedan även skjutsa mathilda på ultraljud på tisdag! :D hehe.. så lite planerat har jag ! sedan kommer det säkert mer imorgon eller någon dag här framöver! (:

men nu är det ju så att jag hade tänkt att lägga mig i sängen, och försöka sova i tid ikväll. men det kommer nog inte vara några problem? -mohaha!

Måste bara säga förlåt till Jocke också, stackarn! haha.. som jag pratade med honom igår! får man verkligen säga sådant? det vet jag inte.. men sorry honey! ;p


Nej, nu säger jag godnatt! sovgott alla där ute! ^^
PUSS på er! <3

Av Louise - 1 november 2009 17:02

Tillbaka igen, nu med ett lite bättre humör och jag mår inte lika illa nu längre! hehe, jag har fått i mig lite mat - en mycket god och efterlängtad pizza! det var riktigt gott faktiskt! :D


som sagt i morse när jag vaknade så mådde jag helt klart som jag förtjänade! haha, blev kanske lite mycket igår? vem vet.. jag pratade med Olivia tidigare idag och hon berättade lite om gårdagen ( eftersom jag missat några delar från igår, eller kanske glömt bort eller nå! ) men i alla fall.. och jag skrattade väldigt mycket när hon berättadfe det i alla fall, haha!  men jag säger bara : FET DISSEN på dig/er! fy vad roligt...    jag tror inte ens att jag vill se bilderna från igår. haha! jag har sett en, och jag tror det räckte, eller vad säger du Olivia? :p


men som sagt så hade jag väldigt roligt igår! oj oj, det var verkligen länge sedan jag hade sådär roligt i alla  fall.. riktigt roligt att komma ut igen, eftersom det var ett bra tag sedan vi var ut sist.. och framför allt att träffa alla igen, som man inte har träffat på ett bra tag.. great! :D haha...

så detta får vi ta och göra om? :D


jag har bara legat på soffan idag, glott på tv'n eller med datorn i knät! ;p haha druckit cola, och inte orkat gör någonting i stort sett! haha, men det är skönt det också ibland! (:  
min kväll kommer se ut på precis samma sätt, blir tv'n hela kvällen, mys & senare en film kanske? hehe. jag tänkte kika på : Män som hatar kvinnor!   folk säger ju att den ska vara sevärd, så nu när älskling hade tagit med sig den, så tänkte jag passa på att kika på den då kanske? hehe.. så får vi se om den är så bra som folk säger! (: haha!


Nej, nu ska jag ta och slappa en stund till, sedan vänta på att klockan blir 18.05 då är det One Tree Hill som gäller! :D hehe.. men på återseende senare söthögar!

PUSS!

Av Louise - 1 november 2009 13:14

USCH! idag mår jag verkligen som förtjänat, jag blev alldeles för mycket på lyset igår! ;p haha.. men fy fasiken vad roligt jag hade igår! TACK till er alla som var med! :D

men jag hade inte tänkt att skriva så mycket just nu, för jag är lite sliten!
Så jag återkommer lite senare! (:



men SNYGGingar! :D <3


vi hade "djävulskt-roligt" ;)


olivia, skrutt unge! <3


jag, snygg o så!  sjukt nöjd med håret också! :D   wiiie!  men ser nästan inte ut som jag(?)

ja, man får fula sig! :D haha!




Sådär, nu har vi fått några bilder! det kommer flera vid ett annat tillfälle! (:
men hej så länge, nu blir det en liten tupplur!


PUSS i ljumsken! <3

Ovido - Quiz & Flashcards