Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Louise - 12 november 2009 21:52

åååh, min kväll har varit så himlans tråkig, jag har varit rastlös och trött om vart annat! och har hft väldigt svårt att sitta still, väldigt jobbigt! ;p haha!


jag har i stort sett bara suttit framför tv'n efter middagen! och det blev ju som sagt pannkaka idag! och självklart blev det med smör och socker på! dom flesta tycker jag är lite knepig som har socker och smör på min pannkakor? - men finns det ingen annan än jag ( & min mamma! ) där ute som äter sina pannkakor så? :p haha.

jag tycker i alla fall att det är gott ;D mohah..


Och efter middagen så satte jagmig en snabbig vid datorn, men det gick fort över - jag blev helt enkelt alldeles för rastlös.. shiet, jag måste verkligen börja sysselsäta mig om dagarna/kvällarna nu! det är verkligen bedrövligt..

Robin har ju varit hos Oskar i stort sätt hela dagen, och skruvat skoter, haha! så har ju dessutom varit själv hemma nästan hela dagen, och det gör ju inte saken bättre på min rastlöshet, men ändå rätt skönt! (: haha!

men så kan det ju vara..


har suttit och kollat  på the Biggest loser ( som jag faktiskt tycker är rätt roligt att titta på! ) & sedan även Mammas pojkar, haha! jag kan verkligen inte sluta titta på det! ;p den där mamman " Naima (?) " hon är ju bara helt sjukt rolig.. ;p haha!


Nu har vi just kikat på Lyxfällan också, och jag förstår inte hur det kan gå så fel i någons ekonomi ? nu ska inte jag sitta här och säga att det är fel, för det kan ju liksom hända mig också! om jag nu någon gång i livet skulle bli väldigt dum helt plötsligt, men det hade jag ju inte planerat! ;p haha! för jag är alldeles för rädd för någonting sådant! hmm..


Imorgon då? vad händer då egentligen? Olivia ska jobba, Robin ska åka till bollnäs imorgon bitti och lämna tillbaka bilen och göra någonting ;p haha! och kommer inte hem förrän på kvällen! Men vad ska man hitta på ?
Jag ä sugen på en himlans massa bus, någon som skulle vilkah busa med mig kanske? :D jag hoppas jag verkligen det...


Jag fick ett sms förut av stefan, haha! ( som btw, Äntligen har skaffat sig en telefon! ) haha.

han undrade om jag ville komma och dricka idag, och så sa jag åt honom att det var torsdag! men det brydde inte han sig om - och tro mig, jag blir INTE förvånad! haha, söthög! ;)

han sa att jag var elak som inte kom till honom, eftersom jag då sa nej! men det kom till slut fram att han älskade mig i alla fall.. - och jag vet att det är sant, haha! jag säger bara: 40 års ålder :D.. mohaha


nej, nu tänker jag strunta i det här för idag, tänkte sysselsätta mig med någonting, sedan krypa ner i sängen!
så vi hörs imorgon igen!
Puss & kärlek.


& btw, vill ni busa imorgon - ni har numret! ring mig, jag väntar på ditt samtal, hehe! <3

Av Louise - 12 november 2009 15:33

tillbaka här igen, så nu ska ni få yttligare lite till att läsa om min just nu mest ointressanta liv, det händer ju liksom inte så himlans mycket just för tillfället - och det är lite tråkigt måste jag erkänna!


jag vill liksom jobba, få igång min bil igen (?) , busa - masssssor! och en mycket annat också - men orkar ej rabbla upp allting liksom, då skulle ni bara klicka ner sidan och inte läsa vidare! (: så vi skippar det där ;p haha!


sedan jag satt här i soffan sist, har jag gjort en massa nytta - eller ja, lite i alla fall ;b hah..


- vikt all tvätt, som jag pratade om förut! skönt att det är gjort, äntligen! :D

- rensat i kyl/frys + gjort rent och torkat ur kylen!

- vikt, sorterat och fixat med alla sängkläder! ( för er som vet så har jag ju en garderob ute i hallen med en massa " lådor " i , och jag har nu rensat, vikt och gjort fint där ute! ) mycket lättare att hitta! och det ser helt plötsligt mycket bättre ut! (: haha!


sedan har jag diskat, dammsugit lite och sådär! så jag känner mig faktiskt väldigt duktig (: .. haha!

nu är bara frågan, om jag ska äta fiskgratäng eller pannkaka ikväll ?

det lutar faktiskt väldigt mycket åt pannkakan, och det har jag ju inte ätit på väldigt länge! så det får nog bli det tror jag, haha! det var ju faktiskt inte så svårt att välja mat egentligen! bara fundera lite på vad man är sugen på liksom! (: haha..



nej, nu ska jag titta klart på detta avsnitt av One tree hill, och sedan påbörja maten! börjar ju bli lite hungrig, även fast klockan bara är halv 4.. men men! :)
på återseende sötnosar!
PUSS hej!

Av Louise - 12 november 2009 12:57

En ny dag, med nya möjligheter! (:
just nu är ju bara den stora frågan vad denna dag bjuder på? eller vad man nu ska hitta på...
jag klev upp ur sängen rätt så tidigt i morse faktiskt, efter att ha vaknat kvar i 7 i morse första gången och somnat om! men jag klev upp vid 10 tiden någon gång, hehe! inte så himlans tidigt, men ändå inte så himlans sent! det tycker inte jag i alla fall :D .. haha...


Nu sitter jag här i soffan, har petat i mig lite frukost - mycket gott!

och funderar på om jag ska ta mig i kragen och vika lite tvätt och sådär kanske? så det slipper ligga i dom 2 blåa ikeakassarna som jag har det i just för tillfället, bättre om det kommer in i garderoben tycker jag! (:
så det måste jag nog ta och göra!
Robin åka upp och handlade för en liten stund sedan, eller ja ungefär 1 timme sen.. kom tillbaka med alla saker som jag hade skrivit på lappen! sedan åkte han igen, han skulle tydligen åka till oskar, och hjälpa honom att skruva på skotern! fråga mig inte varför, men ändå rätt så skönt att vara ensam hemma, och hålla på och pussla med det jag vill, i min egna takt liksom! :D haha... men men !


Nej, men först ska jag hoppa in i duschen, sedan ta tag i detta hem - som jag själv ser som ett bombnedslag i stort sett ;p hah..


och jo, pappa ? när fixar du min diskmaskin? ;) hehe - en liten snygg pik till dig! <3 puss!


hm, nu orkar jag inte detta! hoppar in i duschen istället och säger på återseende!
så vi hörs senare, Puss hejs! <3




tankarna snurrar runt i mitt huvud, vissa blir starkare än andra, vissa bleknar, vissa blir suddiga och andra har nästan försvunnit helt! känner mig faktiskt lite lost, och vad ska man göra åt det egentligen?
jag inte fortsätta tänka - kommer då till den punkten man tänker för mycket! och förstör allt istället.. JOBBIGT!


Ovido - Quiz & Flashcards