Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Louise - 15 november 2009 21:10

tillbaka för en liten uppdatering, hehe!


nu har vi suttit som 4 stycken gamlingar som har spelat bingo lotto, men ingen vinst! jag vann ett " litet " pris, haha!  så jag vann mig en ny bingo lott tills nästa vecka, men jag ska INTE spela nästa vecka i alla fall! ;) . haha!

men mer än så var det faktiskt inte ...


men vi har även ätit världens godaste mat - verkligen! fy fasiken vad gott det var! Jag och Olivia är verkligen mästerkockar tillsammans, helt otroligt vad gott det var! (: haha... och såsen lyckades vi med, och köttet också för den delen - MUMS! det är allt jag kan säga, mer än så är det inte liksom.. haha! ni har verkligen missat någonting som inte var här, men mer till oss bara! (: haha..


nu ska jag åka ner och hämta pappa, för han kommer ju hem ifrån sthlm idag, hehe! så ska jag tjata på honom också om hans solarium, för nu är jag verkligen sugen på det där med att sola, och få  lite brun färg på kroppen kanske? det skulle kännas väldigt bra!
ikväll, 22.00 - premiär för paradise hotel på kanal 6, och det ska absolut ses! haha! :) men på återseende senare innan sängdags! :)

Puss och kärlek! <3

Av Louise - 15 november 2009 18:19

God dagens! :) hehe!
dåligt med uppdatering idag, jag vet! men jag vaknade väldigt sent idag! klev inte upp ur sängen förrän klockan var halv 2, och då tog det typ 30 minuter sedan så knackade Olivia på dörren (: haha...


Så vi satt och pratade lite skit, och kikade lite på Emil i lönneberga - så otroligt bra film så det finns inte! han är underbar! (: <3..  Och sedan blev klockan helt plötsligt tjugo i 4, så då var det bara åka ner på ljusdal, och lämna robin på stationen, för han skulle åka till bollnäs och hämta hem bilen igen, haha! :D  - kan ju vara bra och ha en bil imorgon när jag ska på möte? :D . hm, kan vara en bra grej tycker jag!

Sedan på matpunkten och handla och panta lite flaskor, och försöka komma på vad vi skulle äta?  - när jag väl kom på det, så fick jag inte äta det! haha! för robin har tjatat om att vi ska spela bingo lotto, haha! och det nappade stefan på genast, så vi bestämde oss för att laga middag tillsammans, och även känna oss gamla eller ska man kalla det vuxen? och spela bingo lotto, och hoppas man vinner ikväll ;b haha.. men det märks ju om inte annat (: ..


Så just nu står olivia och hackar sallad, pojkarna är snart på väg hem, och jag ska väl duka kanske? ;p haha!
men nu vet ni ju vad min söndag består av i alla fall ;b... haha..

men jag finns på mobilen, och kommer sitta på helspänn framför tv'n och hoppas på storvinsten ikväll! ;d hah..

så vi hörs senare ikväll..
puss & kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards