Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Louise - 4 november 2009 21:16

Just nu känner jag att jag inte har någonting speciellt att skriva egentligen! (: hehe
men kan ju lämna någon rad i alla fall..

förut gick jag och hängde tvätten, pratade lite med pappa, och åt makrill (stava?) - otroligt gott! och evigheter sedan man åt det ju! Men mamma brukar ha det när jag kommer och hälsar på :D haha!

Sedan så var det dags att komma på vad man skulle äta för middag? och jo, självklart får jag sådan riktig idétorka! vad gör man då? aah, men efter typ 40 minuter eller någonting så kom jag på vad jag var sugen på för min mage började kurra och det blev Lasange som stod på menyn idag, och gott som bara den blev det! :D heh..


Robin kom hem efter jobbet, och vet ni vad han hade med sig? jo, GODIS! onyttigt - jag vet! men man får faktiskt! :) i alla fall om man inte frågar någon ;p haha.. och som ni vet så är jag ju en väldigt stoooor godisråtta! och det är svårt att slita sig ifrån det, i alla fall när han har köpt med sig det hem! (: men tack för det, puss på honom <3


Annars har min kväll inte bestått av någonting speciellt, bara en massa tankar som har hoppat runt och slagit mig HÅRT i huvudet! och det känns inge bra, för det gör ont i hela kroppen just då.. ajaj!!
men det gick över en liten stund, men kom tyvärr tillbaka lika fort igen! "/ hm. men kanske blir bättre när jag får sova på sakerna en stund? ;p haha..

Vi har bara suttit i soffan och kollat på Bonde söker fru och sådär, och jag säger bara det! den där bonden Roger, han är inte riktigt frisk, eller han kan bara inte vara det? jag blir bara så himlans irriterad när jag ser honom på tv'n! ajja, onödigt att hänga upp sig på småsaker! (: haha!


Nej, nu ska jag ta och krypa ner i sängen - börjar ju faktiskt bli väldigt trött! men kan vara för att jag blev väckt rätt tidigt i morse, och även har hållt igång i stort sett hela dagen efter det (: haha!
Men jag tänkte i alla fall lägga mig i sängen och titta på Män som hatar kvinnor, eftersom det aldrig blev så sist att jag tittade på den! så nu hade jag tänkt kika på den :D haha!

nej, nu ska jag slita mig ifrån datorn!
Godnatt alla!
PUSS!

Av Louise - 4 november 2009 13:52

Nu är jag tillbaka! och tro det eller ej, även fat min telefon har gått varm hela morgonen så har jag hunnit gör en massa saker! jag har tvättat 3 maskiner med tvätt + hängt 2 av dom! ( ska alldeles strax hänga den sista! )
Sedan har jag diskat också, bäddat rent i sängen och sedan rensat papper och en massa annat tråkigt - men nödvändiga saker(: haha!


och jag måste ju ändå passa på att erkänna på samma gång, att jag hatar verkligen sådana här måsten i vardagen! i alla fall när det gäller tvättning/städning.. men det är ju sådant man måste göra! så det är bara bita ihop, och ta sig igenom det! precis som det andra här i livet! right? (: haha!
men sedan är det ju även en skön känsla när det är färdigt också! :D
Och nu är det ju ändå inte mycket kvar att göra här hemma!    ska bara plocka lite mer, sedan komma på vad det blir för middg ikväll ? ;p


Nej, nu måste jag ta och göra det sista, måste börja med att hänga tvätten (: hehe!
Men vi hörs senare! så på återseende!
PUSS så länge! <3

Av Louise - 4 november 2009 09:11

Godmorgon allihopa!

ja, jag vet idag är jag uppe och bloggar tidigt! (: hehe!
Men olivia ringde och väckte mig vid halv 9, sedan kunde jag ju inte somna om! eftersom jag blev tvungen att kika en sak som hon sa! men tack så mycket för att du förvarnade mig i alla fall, det var väldigt snällt! (:

men efter att vi har pratat i typ 20 minuter eller någonting, så frågar hon: " vad gör vi vaken nu egentligen? " 
Ja, olivia! det kan man ju fråga sig, haha... eftersom de va hon som ringde och väckte mig! haha.. men jag älskar henne för det! <3


Jag är även tacksam för att hon väckte mig såhär tidigt också, för jag har lite att göra idag! ska tvättas och städas lite här hemma!  det behövs känner jag (: haha.. så det ska jag roa mig med här på morgonen, sedan får vi se vad resterande av dagen bjuder på? någonting spännande kanske..



Sorry för att det inte kom någon uppdatering igår, men så blev det bara! haha (:

Jag lagade mat, älsklingen kom hem, jag fixade och donade här hemma, kollade på andra avenyn & hell's kitchen! sedan va det dags att sova, för jag var så himlans trött (: haha..



Nej, nu ska jag ta mig upp ur sängen alldeles strax för att äta lite frulle, sedan försöka ta mig i kragen och göra någon nytta!
PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards