Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Louise - 11 november 2009 22:41

Nu är jag hemma igen, otroligt skönt!

4.2 km senare, ett varmt fotbad & ansiktsmask, bodyscrub & en väldigt god sallad - så just nu känner jag mig som en ny människa! verkligen en underbar känsla! helt otroligt! :D


åkte ner till mattias som sagt, för att gå ett varv runt kyrksjön! hehe! när klockn blev halv 7 så påbörjade vi våran promenad.. det var; jag, mattias, marcus, micke lol, elin & fia! :D hehe!

väldigt trevligt, blev mycket skitsnack på vägen runt, fast dock bara med tiaz, fia & micke! för dom andra 2 sprang på som bara den.. så det slutade med att dom hade väntat på oss vid bilarna i ca 20 minuter eller någonting.. haha!
men vi tog det i en lugn, normal och behaglig takt liksom.. sedan hade vi ju även en av mattias hundar med oss på promenaden också, så HERO gick i sin egna lilla takt ;p.. (:


men de var underbart att äntligen komma ut och röra på sig, och det har jag ju sagt länge att jag ska ta tag i, men nu var det ju roligt på samma gång!
trevligt sällskap, vantar & mössa på - och självklart en massa skitsnack på vägen ;) haha.. kan det blir bättre?

- ja, det kan det faktiskt bli! och det är bara om jag verkligen fortsätter med det.. haha men hur ska jag lyckas ta mig i kragen alldeles själv då? aaah, hjälp mig någon?
finns det någon som känner sig manad till det kanske ;D ?


nej, nog om min lilla promenad i alla fall, åkte hem till färila efteråt, hoppade in i dushen, en lååång varm sådan! underbart skönt.. i med lite hårinpackning, rakning av ben och sådär!
och efter duschen blev det ett fotbad, med sådan där grej ( kommer inte ihåg vad det heter! ) haha, och även en ansiktsmask - otroligt skönt!  
sedan gjorde robin en väldigt god sallad som vi båda 2 satt här och mummsade på - väldigt gott! bara satt och njöt ju (: .. hahahah ;b ...


efter det så har jag suttit här i soffan med mina bebislena fötter, min underbara känsla i kroppen, och ett stort leende på läpparna - och kollat på oskyldigt dömd..  och under det avsnittet så hittade jag dagens citat.
" Du har inge alkohol eller drogor i blodet marcus, men du har däremot ägglossning! "   - hahah , fy vad jag skrattade! någon flicka som lämnat provet istället för dig kanske? ja, vem vet egentligen.. men det var i alla fall klockrent..
och nu är lockan mycket, eller ja nästan i alla fall..

funderar på om jag ska borsta tänderna alldeles strax, slå igång en film och lägga mig i sängen!


sedan efter det, tänkte jag komma in i drömmarnas värld, idag slår vi upp portarna igen, och hoppas på någonting bra! för som jag sagt tidigare - i drömmarnas värld är allting tillåtet , och jag menar ALLT! :D . haha


nej, förlåt för ett knepigt inlägg, men det blir så ibland!
det känns som att det blev lite rörigt faktiskt.. men jag säger godnatt redan nu, så ska jag göra mig i ordning för skönhetssömn.. så på återseende imorgon!
SOV GOTT - dröm dina vildaste drömmar, det gör jag! <3


PUSS!

Av Louise - 11 november 2009 16:53

Nu som först är jag hemma igen, jag klev ju upp i morse och gick på arbetsförmedlingen med olivia!
men när jag gick ut i morse och skulle starta bilen, så startade den inte! så jag höll på hur länge som helst, till slut tröttnade jag och gick in och väckte robin, så höll hanpå en liten stund - och efter mycket om och men så startade han ju! (:


men jag kom ner till arbetsförmedlingen till slut i allaf all, och då var klockan bara någon minut efter 10 (: hehe, så jag var ju egentligen inte så mycket försenad, duktiga jag! :D ..

och efte det så åkte jag med olivia hem, vi kollade på riverside - som hon är tvungen att se varje dag! som en drog ungefär? haha... men lika kul för de, sedan har vi åkt runt till en massa roliga affärer liksom.

dollar, unitis, textilfabriken, tant brun & tällebutiken - är några! :d hehe.. fulat oss! och nu så g jag tavlan som hon har pratat om, och jag blev KÄÄÄR! helt otroligt snygg tavla verkligen! shiet... :p hehe!

men på tok alldeles för dyr, men men ! man kan ju alltid drömma har jag hört (: .. eller hur?   i drömmarnas värld så är egentligen allting tillåtet!! :b ..



sedan åt vi lite tårta, och sådär! pratade en massa skit och sådär.. sedan åkte jag hemåt för att laga lite mat, det var pyttipanna och ägg som stod på menyn idag - smaskens! (: haha...

och nu sitter jag här, lite stressad faktiskt ;D...


men nu ska jag åka neråt mot Ljusdal och träffa Mattias, vi ska ta ett varv runt kyrksjön - ska bli skönt att röra på sig! hehe! men jag nås på mobilen!
Puss så länge! <3

Ovido - Quiz & Flashcards