Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Louise - 9 november 2009 22:52

nu har jag döat på soffan i någon timme, kollat på lite tv och sådär! (: pratat massa med olivia i telefon - och alltid lika trevligt! måste ses snart igen gumman! <3 !

jag har kikat på grannfejden bland annat, och OJ ! hur kan man ha så mycket problem med sina grannar? vill man verkligen leva sådär? ja, jag vet inte riktigt! men jag fattar inte riktigt poängen med det hela liksom.. haha..  hmm..


sedan har jag väl egentligen inte gjort någonting speciellt, jag har ätit kladdkaka m. grädde! - och gissa om det var gott! gottegris som jag är då ! (: hehe!
Sedan blev jag sugen på någonting helt annat nu såhär lite senare på kvällen, så få gjorde jag mig en fralla med ost på, och varm oboy! mycket smaskit, hur länge sedan var det jag inte drack varm oboy ? :O  ändring louise - genast!! :P haha..


nu mår jag i alla fall lite bättre, det känns som att det är på väg att släppa, men man vet ju aldrig! ;)

men det känns så, så jag hoppas verkligen att det är så också! :D...

men nu hade jag väl egentligen bara tänkt att säga GODNATT , för jag tänkte ta och krypa ner i sängen och komma in i drömmarnas värld, och hoppas att samma dröm kommer upp inatt igen? ;) vem vet, kanske kanske inte! :D haha. man kan ju bara hålla tummarna och hoppas liksom..


men sovgott sötnosar så hörs vi imorgon!
PUSS! <3

Av Louise - 9 november 2009 16:42

Jag mår verkligen piss just nu! "/

jag har feber och äter alvedon som godis känns det som, och det är inte alls roligt! jag tycker inte alls om att vara sjuk, men vem gör det egentligen? haha! förut tyckte man om att vara sjuk någon dag för att man inte orkade gå i skolan.. men nu vill man inte vara sjuk över huvudtaget.. fy fan säger jag bara! hmm..


men även fast jag mår väldigt dåligt och inte har lust med någonting så har jag gjort lite nytta i alla fall, jag har lagat mat ( ungskorv m. hemmagjort mos - på menyn idag! ) och även hämtat in tvätten, men har dock inte vikt den ännu, men det ska jag väl göra snart antar jag, och även bädda rent i sängen! har plockat fram allt till det, ska bara göra det också! (: haha.. men det märks väl när orken kommer till det! :D ...

men just nu är jag i alla fall mätt & belåten, nyss kommit ifrån matbordet i stort sett (: haha, och jag är proppmätt...

nu tänkte jag dö på soffan en stund, bara ta det lugnt liksom!

Så vi hörs någonting senare!
Pussis! <3

Av Louise - 9 november 2009 12:07

Godmorgon!


detta har varit en väldigt jobbigt morgon, vaknade första gången vid 8 tiden, och visste inte riktigt vart jag var! och det var ju en väldigt jobbigt känsla, men jag somnade om och kom såklart in i drömmarnas värld, och jag säger bara det - FAN att jag vaknade ifrån det där! (: haha... men sådant är väl livet? :D haha..


men i alla fall, sedan klockan 8 har jag vaknat och somnat om, om vart annat! och det har faktiskt varit väldigt jobbigt!  sedan i morse när jag vaknade så var även robin hemma i sängen, och det brukar han ju inte vara på en måndag morgon, men nu är han ju arbetslös han också! :P hehe! det kom jag på innan jag frågade, men men! (:


Men nu är jag uppe ur sängen i alla fall, hehe! undra vad jag ska hitta på idag?
allt jag vet är att jag ska diska och vika tvätten i alla fall.. sedan får vi se vad som händer (:
Olivia ringde nyss och pratade lite, hehe! och vi kom fram till att det är den 13e på fredag.. haha, och även vad som kommer att hända, så får se det då? ;p haha..


Nej, nu ska jag ta mig en alvedon och en klementin ( stava!? )!
Så på återseende.!
PUSS hej!

Ovido - Quiz & Flashcards