Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Louise - 5 november 2009 21:38

ilska , det är nog bara förnamnet på vad jag känner just nu!

hur kan en människa egentligen vara så dum och egoistisk? bara tänka på sig själv?
jag har blivit uppfostrad att: " behandla andra som du själv vill bli behandlad!" & även att man inte ska hata människor! ingen är värd att hata, för det är en väldigt stark känsla! men just nu känner jag ingenting annat än hat för dig! du hade verkligen lovat mig detta! och så gör du såhär? jag känner mig sviken, arg, nerdragen!
och just nu ÄR det tillåtet att hata, men i små mängder! men du har absolut - utan tvekan tagit priset!!
FAAAN!! jag trodde du hade förändrats, blivit bättre än sådär! du tillhör inte botten egentligen, eller gör du det?
Jag vet faktiskt inte längre vad jag ska tro, eller vart jag har dig! du äcklar mig just nu!


nej, men nu har jag fått ut lite utav min ilska i alla fall! och lite utav det jag har inom mig efter det som har hänt nu! och jag känner mig lite bättre! men det är ju inte mycket, känns som om det kommer att ta väldigt låång tid! förtroendet för dig har sjunkit lågt, om inte försvunnit helt?! :O

men får allt ta det som det kommer, men nu är det helt klart upp till dig! utan att tveka också!
jag ger mig inte, jag viker inte det minsta! Jag har hört flera gånger att jag är envis, och det vet jag också! men nu måste jag stå på mig och inte vika efter! faan.. men men!

olivia är på väg hit, och ska prata av mig lite! tack för att du finns och vill lyssna på mina problem! (: det betyder otorligt mycket för mig! du är en sann vän, och jag älskar dig skrutt unge! <3


nej, nu ska jag slita mig ifrån datorn, och efter mitt samtal med olivia så ska jag krypa ner i sängen!
imorgn ska jag jobba! :D äntligen!
Men vi hörs imorgon!

säger godnatt redan nu!
PUSS!

Av Louise - 5 november 2009 19:45

Nymatad, och huvudvärk! ;s  låter som en dålig kombination om jag får säga det själv! haha!

men huvudvärken kanske släpper efter en stund? om inte annat så hoppas jag verkligen det faktiskt (: ..


idag var det kroketter, kotletter (stavning?) & en god sallad till det som stod på menyn! och det var väldigt gott faktiskt! (: hehe! så puss på robin för att han lagade maten idag! ;D haha.


annars har det inte hänt speciellt mycket idag , jag har dammsgit och vikt en himlans massa tvätt - duktiga jag! sedan suttit i soffan med en kopp the, kikat på film och mellan varven även kikat ut genom mitt fönster för att kolla på när det kommer ner stora snöflingor ifrån himlen, som färgade gräsmattan och vägen vit! och det är så himlans vackert.
oj, nu känns det som om jag helt plötsligt är såå mycket äldre än vad jag egentligen inte är.. men nog om det - jag tycker helt enkelt att det är fint när snön äntligen börjar lägga sig (: haha...

Har även plockat fram mina serveringsbyxor och packat ner skjortan och sådär - eftersom imorgon så ska jag jobba! och det känns helt underbart... ska bli skönt att komma igång igen!

så just nu hoppas jag verkligen på att det fortsätter såhär! :D ..


men nu ska jag ta och lägga mig på soffan, och hoppas på att min huvudvärk släpper snart!
och kolla på mamma's pojkar!  konstigt program, men jag har liksom fastnat för det ;p haha!
men vi hörs någonting senare, för orkar inte skriva nå mer :)
PUSS

Av Louise - 5 november 2009 12:01

Snön har börja lägga sig på marken, sakta men säkert! det blir vitt på marken och jag siner upp som en sol!  Har verkligen tröttnat på detta ruskiga väder vi har haft hittills, men nu börjar det ju i alla fall se ut som vinter, för det är väl den årstiden nu? ;p haha! men det är otroligt mysigt i alla fall. och det snöar fortfarande, inte speciellt mycet! men lite, och det är ju alltid någonting! jag får en bra känsla i kroppen när jag tittar ut genom fönstret! (:


just nu hoppas jag bara att det ligger kvar en längre tid, och inte försvinner! :D haha!


Den här morgonen har varit den värsta på länge, sovit dåligt, och så vaknar inte robin av väckarklockan första gången, som han normalt brukar göra annars, men inte då! han har låtit väldigt mycket på morgonen! och sedan när han hade gått så hade jag stora problem med att somna om! aaah, det har varit väldigt jobbigt i alla fall!
men vid kvart över 6 så somnade jag om! sedan klockan 10 blev jag väckt av ett sms istället ! :D haha..


så jag har varit vaken sedan dess, och nu har jag precis gjort mig en stor kopp vanilj the, underbart gott! och väldigt mysigt när man sitter i soffan och tittar ut och ser snön! låter det inte underbart? :D

som sagt, jag kollade på Män som hatar kvinnor igår! och den var faktiskt lika bra som alla andra hade berättat för mig. jag är numera glad över att jag har sett den (: hehe..

det verkar vara en sådan där slö dag idag, så jag funderar på om jag ska göra mig någon macka också -till mitt the?!

sedan kanske starta en ny film kanske? haha..


Jaja, vi får allt se vad som händer!    btw, tankarna har blivit lite bättre, men dom slåss fortfarande inuti mig! och jag vet inte riktigt vilken som vinner ännu heller! men jag försöker väldigt starkt komma på vilken utav alla 500 tankarna som kommer gå vinnande ur detta och stå överst på "pallen" . haha.. det märks väl om inte annat, jag återkommer när jag själv har fått fram en vinnare! (: ..


Nej, nu måste jag gå och göra mig en macka! för magen skriker högt att den är hungrig. och jag vill inte bli grinig ( som jag alltid blir när jag är hungrig och inte får mat! ) men vi hörs senare!
PUSS så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards