Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Louise - 17 november 2009 23:57

Klockan är nu bara någon minut i 12, och jag börjar faktiskt bli väldigt trött.. så jag tänkte alldeles strax krypa ner i sängen och drömma mig bort lite! (: i alla fall dit, där det INTE finns några problem över huvudtaget, och det finns det ju inte i mina drömmar i alla fall, det kan jag lova er! ;b haha!


Det blev inte någon solning idag, robin var sur, jag fick åka upp och handla nya skruvar och en himlans massa skit och sådär! men till slut fick vi ihop det i alla fall, så imorgon ska jag testa, för nu är det bara plugga in det i uttaget och testa det, så nu kanske jag kan bli brun? från och med imorgon i alla fall, jag hoppas verkligen det ! ;D haha! för jag tycker inte om att vara blek liksom, vem vill vara det när allting annat utanför din ytterdörr är det? jo - ingen!

sedan läste jag även på pappas jobb idag att det har öppnat ett nytt drop in solarium här i lilla ljusdal, och det gillas ju också skarpt faktiskt! (: ... beror ju dock lite på priserna, för jag tänker ju inte betala hur mycket som helst för att bara sola en liten, liten stund heller! det tänker väl egentligen ingen göra?! ja, jag vet faktiskt inte!


jag har suttit och läst runt lite i olika bloggar som jag brukar läsa lite då och då, och vissa utav dom följer jag faktiskt flitigt, men inte alla av dom! och jag har verkligen fått mig ett gott skratt nu på kvällen! ha ha ha! hur människor kan skriva, eller bete sig? jag förstår inte riktigt vad deras föräldrar har gjort för fel, men men! jag hade ju i alla fall turen att ha bra , eller inte bra! utan världens Bästa föräldrar! så jag är ju inte lite psyko som dom andra! haha ;p där fick ni! (: ..


Olivia , hon har lagat mina älsklings jeans idag, eftersom jag inte har någon symaskin, eller egentligen inte ens vet hur man hanterar en sådan! så hon fixade det åt mig! och jag måste erkänna att det blev otroligt bra! :) är tok nöjd med det, men hon konstaterade flera gånger  ( under tiden hon lagade och sydde på! ) att jag var störd, och ett pucko! haha, men jag vet att det var sagt med kärlek! haha, men hon är lite psyko - precis som jag! drf jag älskar henne! det ni, kom ihåg det! man speglar sig själv i andra, är det inte så? haha! Men jag är lite psyko, men på ett bra sätt, och jag trivs precis som jag är!


men ibland förstår jag inte riktigt hur jag står ut med vissa saker, dövörat slår till liksom! och jag slutar verkligen byr mej eller lyssna för den delen! och det är väl egentligen inte så det ska vara? eller hur, ja jag vet inte! för det är ju kanske det detta går ut på just nu! just hang in there! men det fungerar ju inte i längden, och jag vet inte vad, när, hur eller varför jag ska göra någonintg! eller jo, varför vet jag ju !men inte dom andra funderingarna! det är verkligen jätte svårt! och aaah, det äter upp mig innifrån! för jag har en masa frågor och tankar inom mig som egentligen bara ville och kanske borde (?) komma ut... men jag vet inte!
allt jag vet nu, är att mamma och olivia är ett jätte stort stöd för mig! och jag älskar er djupt, och är otroligt tacksam för det! (: hehe! puss på er!


nej, nu är det faktiskt såhär, att jag ska borsta tänderna, krypa ner i sängen och in i drömmarnas land! där alla mina hinder, problem, tankar, funderingar, frågor och ja allting annat - Verkligheten i stort sett! bara försvinner! och man får vara friiiii.... ;b haha!

imorgon ska jag SOLA - testa det mystiska solariumet, handla, dammsuga och bara le åt allt! (: och hoppas på en bättre dag! :p aha..


nej, men godnatt och sovgott
Puss och kärlek <3

Av Louise - 17 november 2009 13:29

Goddag världen!


En ny dag, nya planer och nya möjligheter! inte sant? :) hehe!
Nu har jag faktiskt varit vaken väldigt länge, och jag tror att jag och olivia har slagit ett rekord idag! (: haha, vi har hunnit med extra många sådana "måste"- ärenden på mindre än 2 timmar, åkt fram och tillbaka och kommit på saker i sista sekund! det ni, vi är bara så bäst! så är det (: haha! ...


Så vi har köpt en jordad (?) kontakt, hämtat dom sista sakerna till solariumet ( så robin kan skruva ihop det åt oss! ), vi har lämnat kuvert till hennes jobb, hämtat lite kläder i nore, varit upp på ljusdalshem och pratat om olivias nya kök, och ja, gjort en massa saker som verkligen behövdes göras! (: haha..


Men nu är vi hemma i Färila igen, och väntar på att klockan ska bli 2 någon gång, haha! för då ska Robin skruva ihop solariumet åt oss, så att vi kan sätta igång och få lite färg på kroppen - nu är det verkligen dags! ;b.. haha..

Så nu är det ungefär bara 30 minuter kvar, sedan tar det väl inte så lång tid att skruva ihop det? ,  jag vet inte riktigt, men jag hoppas inte det i alla fall... han sa att han inte behövde någon hjälp! så vi ska bara titta på (a)! underbart...


även att anna har klarat sin uppkörning idag, på E kortet (?) tror det var det i alla fall. hehe !
men GRATTIS som bara den gumman, är så himlans glad för din skull - nu är din dröm verkligen hur nära som helst! den svåraste biten är avklarad, och nu är det bara resten av ditt liv kvar! du klarar av vad som helst! och det har jag sagt till dig förut också, men nu är även du medveten om det va? du KLARAR precis det du vill klara av!
jag är sjukt glad för din skull, och du förtjänar detta! älskar dig stumpis! puss på henne <3


Neej, nu ska jag ta mig en macka eller någonting, börjar kurra lite i magen! ;p haha!
så på återseende senare, efter att jag äntligen solat - förhoppningsvis!? :) hehe..

men hörs sen.
Puss o kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards