Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Louise - 24 november 2009 23:40

Det har varit väldigt dåligt med uppdatering idag igen, och jag vet inte vad det beror på, men det är ju så att jag har ju gentligen ingenting vettigt att skriva om känns det som, det känns lite som om ni får läsa samma sak varje dag! är det så för er också?  lite respons skulle vara snällt faktiskt, haha!


Men jag tänkte som vanligt berätta lite om min dag! eftersom det har ni läst om förut, och ändå fortsätter ni läsa, och det ökar faktiskt lite varje dag! (: så here we go! ;b


Efter duschen i morse, eller ja mitt på dagen! så blev det till att åka neråt mot ljusdal, för robin var tvungen att köpa sig en ny laddare - eftersom han var lite klantig och glömt sin i Bollnäs! (: haha, men nu har han ju en på vardera ställe! ;p bra jobbat!       - och efter det så kikade vi lite, och sedan så for vi bort på matpunkten för att handla lite, det behövdes fyllas på yttligare en gång! (: ..

Så vi införskaffade oss en väldigt massa bra saker i kylsåpet igen!

Sedan bar det av hemmåt och jag började plocka ihop lite här hemma, så det inte ser ut som en bomdnedslag, för det är ju inte roligt! (: haha! men men, medans jag "roade" mig med det så lagade robin mat, och idag var det bakpotatis, skagenröra och en väääldigt god sallad som stod på menyn! och oooj oooj oooj vad gott det var kan jag tala om gör er!


Och efter middagen så fick jag nå ryck, så jag började att byta sängkläder, så jag kan säga att jag kommer verkligen sova som den prinsessan jag är ikväll.. för man sover ju verkligen gudomligt i nytvättde och fräscha sängkläder (: haha!

gör inte du det? (: .. sedan luktar det otroligt bra!
nej, men nog om mina sängkläder! haha! (:


Nu såhär på kvällskvisten så har jag inte gjort speciellt mycket mest degat i soffan! kikat på andra avenyn, och hell's kitchen! och just nu tittar robin på kung fu panda! ( jag såg klart på den igår, men han somnade ju såklart! ) haha!  Så just nu kikar han på den! ;p och den är snart klar, så jag funderar på om jag ska ta och titta på Änglagård - för olivia har tjatat på mig, och sagt flera gånger att den ska vara bra! och eftersom jag har lånat en av Steven så tänkte jag passa på? ;b heh..


Nej, nu tänkte jag inte sitta här och dryga längre! men ni ska få en bild eller två som jag skrev förut! (: hehe!


Rosen som jag fick av Robin igår - visst är den fin? sedan ett kort, med en fin text på framsidan! och så hade han skrivit själv innuti! <3 hehe.. söthög!


Sedan tänkte jag bjuda på en liten egobild också, eftersom jag har köpt mig ett nytt linne med texten! - " What remains is the future! " ,   hur söt som helst om jag får säga det själv! haha och även mina nya leggins, eftersom mina andra är trasiga av någon konstig anledning? haha! 


men varsågoda, nu har ni fått bilderna! men det var bara på rosen jag hade lovat, men jag bjuder på mitt vackra utseende också! (: hehe!

men nu ska jag starta änglagård, och gå och lägga mig i sängen och titta tror jag? (: haha!
men vi hörs antagligen imorgon igen skulle jag tro!
Så godnatt och sovgott!
PUSS & KÄRLEK!


btw, dröm ingenting jag inte skulle (: haha!

Av Louise - 24 november 2009 14:09

Godmorgon!


Har nu varit vaken i någon timme faktiskt, kunde inte sova längre än halv 12.. ;p så då var det baraatt kliva upp! (: haha..


så har ätit lite frukost, kollat runt lite på internet ( som vanligt liksom! ) och även skrivit med en väldigt betydelsefull person i mitt liv, jag älskar dig! <3
Så nu hade jag väl tänkt att jag ska hoppa in i duschen och få på mig någonting annat än min morgonrock ;p haha!!
och sedan får vi se vad dagen bjuder på? (:  ska bland annat ta kort på rosen jag skrev om igår, eftersom den är svårförklarad ;p haha !   men men..


Kanske ska sola lite? det var ju några dagar sedan! hmm, ja vi får helt enkelt se ;P


Men nu ska jag hoppa in i duschen! Så vi hörs senare!
puss o kärlek!



neeej, innan jag går! måste jag säga!
GRATTIS till amanda ,  som i lördags fick sin lilla freja! (:
och även GRATTIS till mathilda & lars som idag fick sin lilla theo (: <3

- välkomna till världen!


Av Louise - 24 november 2009 02:36

Hejsan Hoppsan!


Nu är jag tillbaka här igen, och jag vet att ni tycker om det (: ..


Jag har kollat på Paradise Hotel, och sedan kikade jag på en film som hette: "Gone, Baby gone!"  - och den var väldigt bra faktiskt.. (: den gick på en utav tv1000 kanalerna, och jag passade på att kika på den, eftersom jag inte var trött och robin redan låg och sov! haha, men riktigt bra i alla fall..


Nu har robin vaknat och han ligger och kollar på kung fu panda! (: haha, och jag tänkte bara lämna någon rad innan jag somnar in..


men jag hoppas ni alla har haft en kanon bra dag i alla fall, för det har jag, trots att jag inte varit vaken så stor del av dagen liksom, mest kvällen! eller ja, bara kvällen :P haha!


jo just det, jag måste bara berätta! idag när robin kom och mötte upp mig för att handla pizza, så hade han med sig en blomma ( jätte fin vit/vinröd ros och ett gulligt kort! )  och det får ni se på bild imorgon! svårt att förklara hur den såg ut, men den var fin i alla fall ;b  så tack bubben <3


Nej, nu ska jag krypa in i drömmarnas land, och bara tänka på någonting helt annat! (:  underbart...
så vi hörs imorgon igen, godnatt & sovgott..
puss o kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards