Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Louise - 13 november 2009 15:40

nu är jag helt färdig! :)
har duschat, sminkat mig och gjort mig helt klar! så just nu sitter jag och väntar på att Olivia ska komma och hämta upp mig, då ska jag ner på Ljusdal och hämta pappas bil, eftersom han är i Sthlm hela helgen! (: hehe..'


Sedan då, lutar åt att busas med olivia ikväll :D hitta på en massa bus - som vanligt! sedan idol också ska hinnas med.. sedan måste jag ju även hinna att laga mat och hämta upp robin från bussen också, hehe!


men ni har ju som sagt mitt nummer ( i alla fall ni som behöver det! ) ring mig om ni vill busas eller nå :D hehe!

Vi hörs senare, nu måste jag rusa! Puss & kärlek! <3

Av Louise - 13 november 2009 13:26

idag är det fredagen den 13e november, haha! och dom säger att det ska vara en olycksdrabbad dag? men jag vet inte jag eller, haha! den har inte varit det hittills i alla flal, och det tycker jag att den kan fortsätta vara också - bra alltså :D!


Vaknade i morse, av att det inte låg någon bredvid mig i sängen! men när jag hade slagit upp ögonen, så kom jag ju på att robin skulle till bollnäs idag och lämna bilen och sådär! ;p haha!

så jag somnade om en stund, haha!


nu har jag varit vaken ett bra tag i alla fall, ätit frukost och noppat mina ögonbryn har jag hunnit med bland annat, sitter just nu med ansiktsmasken på - så är alldeles blå och fin i ansiktet just nu! ;p haha...
Har nyss pratat med olivia också, och hon ska hämta mig efter att hon har slutat ( någon gång mellan 3 och 4! ) så stor puss på henne för det <3

För då ska jag nämligen ner på ljusdal och hämta pappas bil, eftersom han nu är i sthlm under helgen på något möte eller vad det var? ;p haha! och kommer inte hem förrän på söndag - så jag har bil ;) hehe underbart! :D ..


men vad händer ikväll då? träffa vänner hoppas jag på, någon rolig som vill busas med mig, även fast det är fredag den 13e ;p haha! men det märks väl..


nej, nu ska jag hoppa in i duschen, ta bort masken ifrån ansiktet och duscha och göra mig i ordning!

ta på mig lite andra kläder än min pyjamas kanske? ;p haha!
men på återseende senare i alla fall..
Puss & kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards