Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Louise - 8 november 2009 23:01

Nu är jag tillbaka igen, men denna gång bara på en liten snabbis liksom (: hehe!

Jimmy åkte hemåt strax efter 10 någon gång, och nu är han tydligen singel igen? helt kokko brud det där asso! hon vet ju verkligen inte hur man beter sig! hahaha! skärpning flickor! och framför allt du natta! 

jag tycker att man borde vara mer mogen, och så säger du att det var din vinst och hans förlust! men jag tror nog att det var tvärtom ska du se! han förlorade ingenting på det där! just so you know! (: haha...

sorry, att jag är lite elak här just nu, men man beter sig inte så tycker jag ! och "hotar" med att göra slut, och du ska slippa sig mig bla bla bla! men men!

jimmys komentar - jaha, då kan jag göra vad ja vill igen då! :D 
så det var inte kärlek! ;p


har även pratat med bästaste mattias, och vi ska lekas någon dag! <3 hihi.. ska pratas mer imorgon! underbara människa det! ojoj! (: hehe! älskar dig bästaste vän! <3:D...


nej, nu ska jag peta i mig en alvedon och krypa ner i sängen för lite skönhetssömn! (:

så vi syns imorgon!
PUSS & godnatt!

Av Louise - 8 november 2009 21:11

jag skrev ju förut att jag skulle lägga mig på soffan, och sagt och gjort! la mig på soffan under mitt sköna, tjocka och väldigt varma duntäcke och mådde dåligt en stund! (: haha!


Efter en stund så kom jag på vad jag ville ha för middag, och ja sa rätt ut: POTATISGRATÄNG! och så blev det också! :D haha.. så underbart gott! och jag har varit sugen på det länge också! ;p men men, den som väntar på någonting gott väntar inte för länge, eller var det kanske alldeles för länge? ja, jag vet inte! men det beror ju också helt och hållet på i vilket sammanhang det är.. haha!


Vi åkte iväg och handlade i alla fall, sedan så lagade han middag åt mig, och kom även in med en kopp vanilj the åt mig! och det tyckte jag var väldigt snällt (a) haha.. så jag satt här i soffan och mös med mig själv och en varm kopp i handen och bara tog det lugnt och väntade på middagen! (: haha!
sedan när middagen var klar så fick jag den även serverad på tallrik, det är inte alla som får det inte! haha... så jag har blivit lite uppvaktad idag... :D hahah...


sedan var det dags för en massa tv tittande, för jag har inte orkat speciellt mycket mer idag faktiskt! det var till och med en pina att gå inne i affären och bara gå runt! jag mådde väldigt dåligt, och var alldeles slut... jag kände mig helt klart som en gammal tant, till och med min bestemor var i bättre form än vad jag var idag, när hon väl var i livet fortfarande! ;p haha! och då är det ju illa tycker jag! men men! jag bjuder på det nu när jag är sjuk!

Satt i soffan och kollade på One Tree Hill och sådär! ni vet det vanliga på söndagar liksom! :) 
sen blev det ju även säsongsfinalen av Ensam mamma söker, och det var 2 stycken som valde rätt kille (: haha!


Och jimmy kom hit vid 7 tiden, och sitter fortfarande kvar här i soffan med mig och robin.. helt underbart med lite sällskap! haha! jag börjar få lite knepiga ryck i kroppen! för det känns lite som om jag har suttit still alldeles för länge nu! och det är ju inte bra! eller hur? :p

vad händer nu då? ja, ingenting speciellt planerat och om jag ska vara ärlig så orkar jag egentligen inte gör så mycket heller! :p haha!


men jag hade tänkt att slå igång en film, snacka lite skit med jimmy och sedan se vad som händer ? :) hehe!
men jag återkommer i alla fall innan sängdags!

så på återseende sötnosar!
PUSS!

Av Louise - 8 november 2009 13:51

Hallojsan!


Igår kväll blev det inte alls som jag hade tänkt mig, haha!  men jag fick min kopp the i alla fall, filten en liten stund och början av filmen ! :D  sedan ringde olivia vid kvart i 10 tiden kanske, och vill ha sällskap, och självklart! hehe. åkte neråt mot ljusdal och träffade henne, och hemt vid 12 tiden igen!  jag måste bara säga att hon är lite konstig, hon säger att hon är hög när hon umgås med mig? hm, hur fungerar det egentligen? ajja, ingen som helst aning ;p haha! sötunge! :)<3


men när jag väl kom hem, så fortsatte jag med att kika på min film, som jag inte fick se tidigare under kvällen, haha!

och filmen var fatikst väldigt bra! kommer dock inte ihåg just nu vad den heter, hehe! men den var verkligen kanon bra i alla fall :D ..

Sedan skulle jag försöka sova, men det gick inge bra över huvudtaget, för då slog min feber till ordentligen, och jag mådde skit en stund! "/ väldigt jobbigt måste jag säga.. ajaj!!

men jag lyckades somna någon gång vid halv 3 kanske, efter att jag ätit en panpizza mitt i natten! ;p haha!


nu är jag vaken igen, och mår inte alls bra idag heller, äter halstabletter, sväljer alvedon och dricker väldigt mycket vatten..  så det känns inte alls nå bra! jag fryser, kallsvettas och bara mår allmänt dåligt! Jag vill INTE vara sjuk!


vad händer idag då? jadu, ingenting känns det som! bara ta det lugnt, och inte göa någonting! tänker ligga under det tjocka duntäcket i soffan och bara må dåligt faktiskt, hah! ;p


men jag säger även grattis till pappi, på fars dag! (: <3


nej, nu ska jag lägga mig på soffan! PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards