Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Louise - 6 november 2009 12:54

Jag tänkte väl egentligen bara lämna ett litet snabbt inlägg innan jag måste åka vidare!

Ska alldeles strax åka mot Bollnäs, ikväll blir det jobb på Scandic, börjar klockan 16!
ni har ju mitt nummer, så jag nås på mobilen! (: hehe!


btw, jag är lycklig när jag är i mina vänner sällskap! jag älskar er allihopa! ni betyder väldigt för mig... tack för att ni finns! <3

jag ville bara säga det (: hehe!


Nej, men vi hörs ikväll efter att jag har slutat (:
PUSS så länge! <3

Av Louise - 6 november 2009 11:25

Igår blev det ett långt samtal med olivia, om allt möjligt! och vi kom fram till en massa olika saker! ;p haha! men underbart att ha en vän som dig! jag älskar dig! <3 tack.. :D


Sedan gick jag in, men kunde inte sova, så jag satte mig vid datorn med alla min tankar om hur, när var och varför jag måste ta tag i vissa saker i mitt liv! oliva säger - det fungerar inte i längden louise!  och jag bara håller med! för det känns helt och hållet att hon har rätt..

men vi får allt se! ;p just nu kämpar jag, dag för dag istället! (: , jag tror det kommer bli bäst resultat i slutändan då! tror inte ni det? :D


Nu har jag varit vaken länge, vaknade vid 8 och min väckarklocka skulle inte ringa förrän klockan 10! så kanske är lite spänd på att jobba idag ändå? :) hehe! vem vet, jag vet i alla fall!:D  och det ska bli sååååå roligt att äntligen få komma igång lite idag, som jag har väntat på den här dagen! helt otroligt! :) hehe.. men ikväll gäller det!
Jag vet inte riktigt när jag slutar, men det struntar jag i , just nu känns det som om jag skulle kunna jobba hela natten :D haha.. men allt jag vet är att jag ska börja klockan 16.00 i Bollnäs! så ska ta tåget dit vid 2 hade jag tänkt :) hehe..


Jag har duschat, diskat och sådär nu på morgonen!   nu är det bara det sista av min packning som saknas, men det är inte speciellt mycket som ska ner! (: hehe! jag blir bara borta en natt liksom, jobbar ju ikväll och imorgon! seda hem till färila igen! :D hehe!
tänker INTE vara borta mer än nödvändigt liksom, haha! och även det pratade jag och olivia om igår ;P haha! Och vi kom fram till en bra slutsatts i alla fall .. vi är duktiga på det (: ..


nej, nu ska jag ta och packa det sista innan jag måste åka!
PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards