Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Louise - 16 november 2009 23:06

nu tillbaka här igen, med datorn i knät och tv'n i bakgrunden! :)
funderar alldeles strax på att sova lite, så jag orkar med morgon liksom!


Nu har olivia åkt hem , och sedan jag skrev sist så har vi kikat på: mamma till en mördare! och ska jag vara ärlig så tycker jag inte riktigt att det var så bra som jag trodde att det skulle vara "/ hmm.. men men! sådant som händer ibland det också, sedan har vi även kikat på Paradise Hotel - såklart! ;b haha...   så nu väntar jag nästan med lite spänning om vad som händer i morgondagens avsnitt? hm, bara vänta och se då liksom! ;d...


Imorgon ska vi äntligen få igång solariumet - hoppas vi! nu är det dags, ska ner och hämta olivia vid 11 tiden, sedan så ska vi åka till pappa och hämta den där grejjen man behövde, och även köpa en kontakt? hmm.. men men !


Nej, nu ska jag borsta tänderna, sedan krypa ner i sängen! så godnatt, puss o kärlek! <3

Av Louise - 16 november 2009 20:39

Hejni!

det har varit dåligt med uppdatering idag också, jag vet! (: men jag har haft fullt upp hela dagen!


började med att jag vaknade i morse och då var det dags att göra sig i ordning och åka neråt mot ljusdal, och in på banken och betala en sak, sedan efter det iväg på mitt möte! och det gick faktiskt ganska bra, haha!  Så jag ska tillbaa och prata med henne i Januari (: , känns lovnade faktiskt om jag ska vara ärlig..

Sedan så ville jag åka hem, men inte robin! nej nej, han skulle tillbaka till arbetsförmedlingen halv 1, och jag var klar vid 11.. hmm.. ;p så vi åkte på finess och käkade varsin macka och snacka lite med varandra! sedan åkte vi till Olivia och Stefan - sömntutorna! :) haha.. men sedan så när robin skulle tillbaka så försvann stefan med honom ! ;p så vi flickor blev ensamma och det är vi fortfarande! si sådär 9 timmar senare! men inte klagar vi för det :D haha...


just nu är dom och byter till vinterdäck på släpet, och fixar extra lysen på bilen, hehe! :D ..

så jag tycker väl att dom borde vara färdiga snart? eller ja, jag vet inte riktigt!


Men jag och olivia har ju haft det mysigt idag i alla fall, vi har sprungit runt lite överallt på ljusdal och fixat en massa saker ;D . haha! och jag blev ju bara tvungen att köpa mig en tomte när vi var på dollar, han pekar finger, och är jätte söt.. det kommer upp en bild på honom vid ett senare tillfälle, det lovar jag er! (: då ska ni allt få se vad jag pratar om ;) ... greaat! ;b...

sedan även kikat runt och sådär! sedan åkte vi hemåt till mig och lämnade pojkarna för att göra någon nytta! ^^  men det är väl så det ska vara antar jag? :p mohaha!


nej, nu ska jag fortsätta vara lite social hade jag tänkt... men vi hörs senare! ;d

Puss o kärlek!

Av Louise - 16 november 2009 00:20

Jag börjar faktiskt bli lite trött, så blir inte speciellt långvarig här inte ;) hehe!
men jag tänkte bara berätta lite saker!


Jag hämtade upp pappsen på stationen, trevligt och se honom igen :) hehe, och så pratade jag ju självklart med honom om solariumet - för jag vill och ska sola imorgon! det har jag liksom bestämt mig för nu, haha!
så efter mitt möte, så ska jag hämta någon grej till solariumet och sådär, så ska robin få fixa det åt mig, så ska jag och olivia sola imorgon! och jag längtar verkligen tills jag får komma igång och få lite färg igen kanske? jag börjar tröttna på att vara blek och tråkig nu, i alla fall när allting annat här i Ljusdals kommun är det ;p haha! men men , ändring på det! och det startas imorgon ;b...


Sedan kom jag på mig själv tidigare ikväll, för när vi satt och spelade bingo lotto! så tänkte jag tillbaka, på när jag inte alls var så gammal egentligen!
men när jag och glenn var hos mommo & moffa, i dyvik! och vi spelade bingolotto med dom, och man tyckte det var så roligt med deras "duttpennor" haha, och såg leif "loket" olsson på tv'n och man var jätte nöjd.. och jag bara mös liksom.. underbart! sedan kröp man ner i sängen, och allting var bara jätte bra, och det fanns inga direkta måsten i livet! och nu ska jag vara helt ärlig - jag VILL ibland spola tillbaka tiden tills jag var liten, jag var lycklig då! ( det är jag nu också, missförstå mig rätt! ) men det fanns inga hinder, måsten eller speciella anledningar till varför man gjorde vissa saker, man var ju bara ett barn?   och jag kommer ihåg, att jag älskade att vara hemma hos mommo och moffa, och det gör jag fortfarande! :) för då får jag vara barn på nytt :D haha.. underbara känsla! ;b...


det var lite av det jag har tänkt på ikväll! men imorgon är det ny vecka, och då menar jag ju självklart måndag tyvärr! ;p haha.. men imorgon har jag möte, hoppas att det går bra, och att dom har någonting vettigt att säga kanske? ja, vem vet! jag kan ju bara hålla tummarna och hoppas. ;p haha... men men!
sedan ska jag fixa lite, så att även robin kan fixa solariumet..

och så ska jag ju självklart sola, och påbörja min resa, så jag kan få tillbaka lite färg på kroppen!
annars har jag väl inte någonting speciellt planerat imorgon? eller har jag det, jag kommer inte ihåg det just nu, men eftersom jag inte gör det, så borde det ju egentligen inte vara så viktigt, eller hur? haha..


men nu börjar ögonen hänga lite, och jag börjar gäspa mer och mer! så kanske bättre att jag lägger mig i sängen? det skulle jag tro i alla fall, eftersom jag ska upp tidigt imorgon! och jag kan INTE komma försent, eller missa detta möte!
så in i drömmarnas värld, och vi hörs imorgon!
Godnatt.. puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards