Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Louise - 7 november 2009 20:36

hejni!

nu är jag tillbaka, och visst har saknat och läsa om det jag har att berätta? :) hehe!
 men nu är det så att jag har inte riktigt hft tid att skriva, och inte haft tillgång till internet eller dator när jag väl har haft tid (: haha!
Men nu ska det komma en liten uppdatering sedan igår :D hehe!


Jag åkte ju som sagt till Bollnäs igår för att jobba på Scandic (:  Så jag började ju jobba klockan 16.00, så kom dit vid kvart i kanske - vi började med att skriva papper och sådär, pratade lite löner och sådär! (: kom fram till någonting, och vi båda 2 var överrens på en gång - mycket bra! ;D hehe! fick mig en liten rundtur, och även arbetskläder! sedan fick jag mina arbetsuppgifter! sedan var det bara att köra på... underbart, hade en kanon bra känsla i kroppen hela kvällen! och Ann, som jag jobbade med! fy fan, hon är underbar! :) hehe! jag har nog aldrig skrattat så mycket någonsin när jag har jobbat! så det var en bra start på det nya jobbet ..   hihi...  Var rätt lugnt med folk, och det var ju lite tråkigt, men ändå rätt skönt! för då fick jag chansen att " känna " lite på stället och sådär! så det gick jätte bra i alla fall.. sedan när klockan blev 10 så slutade jag! åkte till MM, för att hämta upp robin! men blev kvar där en liten stund och han var verkligen väldigt rund under fötterna... men efter en stund så fick jag i alla fall åka hemåt, så väl i rengsjö så gick jag och la mig nästan på en gång! men jag pratade lite med svärfar och sådär innan också! :D jag tycker om honom! (:


Idag, vaknade av att Steven började göra bubbelvatten klockan 7 i morse! men jag somnade ganska fort om faktiskt, haha! sedan ringde klockan vid halv 9 och jag klev upp! åt lite frukost, drack the och gjorde mig i ordning för jobb yttligare en dag! :D underbart! (:

Började idag klockan 10, och då träffade jag upp Eva som bestämt, och så pratade vi lite om hur dagen skulle se ut.. och så var vi ganska många som jobbade ute i restaurangen, hm måste räkna! .....  5 stycken tror jag (?) hmm!  sedan var det några i servisen som också var inne i köket och hjälpte till, men idag var det fullt - hehe! det var hur kul som helst.. hade otroligt roligt, fick känna på lite tempo också! och det var det verkligen evigheter sedan jag gjorde! men det var roligt att göra det igen!
men jag måste verkligen säga - jag måste köpa mig ett par nya svarta skor som jag kan ha när jag jobbar! jag kan inte ha mina puma skor! det fungerar inte! dom är så obekväma att gå/springa runt i en längre tid! så måste absolut köpa mig ett par nya sådana! :D hehe!

men sedan så slutade jag i alla fall runt klockan 6, halv 7 idag! (: hehe! och då var jag rätt mör i kroppen! det känns verkligen att jag har suttit still väldigt länge, och det brukar jag ju normalt inte göra! men nu är det ändring på det! :) hehe.. måste börja röra på mig igen! ;Dhaha...


Efter att jag hade slutat åkte jag hem till Rengsjö, duschade, åt lite middag och packade i ordning! sedan hemåt mot Färila igen! :) hehe!!

så just nu sitter jag hemma igen, och det är väldigt skönt att vara hemma till sitt eget liksom. ^^, ...


Jo, just det - jag har blivit förkyld! och det tycker jag inte om ! FY !!! jag vill inte vara sjuk.. känns som att jag kommer få feber också, men de hoppas jag verkligen inte att jag kommer! Jag har varken tid, ork eller lust att vara sjuk just nu, och framför allt inte ha feber! ;p hahah... men men!
har petat i mig en alvedon i alla fall, så hoppas på att det blir lite bättre! :D ..


Oj, förlåt! nu blev det ett väldigt långt inlägg känner jag! men ni är ju lite intresserad, hehe men får väl bli lite bättre på att skriva då? så slipper dom bli så himlans långa! men nu ska jag slå igång en film, lägga mig under filten med en kopp the och bara må en stund ;D hehe!
Så på återseende nå senare!

PUSS så länge! :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards