Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Louise - 23 november 2009 21:27

hejni!

Nu, äntligen är jag tillbaka här! och tänkte väl i alla fall berätta lite om vad jag har haft för mig! (: hehe!
Har en liten känsla av att det kommer bli ett ganska lång inlägg, men kanske inte är mer än rätt? eftersom jag varit dålig på att uppdatera:b hah..


Men i lördags, så åkte vi ju som sagt till Norrköping, jag olivia och stefan! och det var lite roligt egentligen! eftersom jag dagen innan hade skrivit om att jag ville komma iväg och rensa huvudet lite, så jag var vädigt snabb på att hänga på dit! (: haha!

kom iaf fram vid 10 tiden på lördag kvällen, då kom frida upp en sväng, kul och träffa henne igen! sedan åkte vi in till sörping, och så träffade vi även Jocke en sväng, vädigt kul att träffa honom också !;b . hih.. tvättade bilen, åkte en sväng och sedan hem för att sova! ;b   men jag somnade ju inte direkt, det var så himlans kallt, och jag bloggade och kikade runt på internet istället.. men vid 3 tiden kanske, så ramlade mina ögon ihop för natten, och jag somnade väldigt skönt! (:


Klockan ringde klockan 8, men jag stängde av min väckarklocka och somnade om! ;p hah!! olivia väckte mig, sedan så tog vi ner soffan och fixade lite! packade om lite kartonger och sådär! sedan så åkte vi mot ikea, och vi kom inte iväg förrän klockan var halv 2.. och vi hade planerat vid 12 från början! ;P haha!

det blev rätt så länge på ikea, men vi hittade hur mycket roligt som helst, så det var bra! sedan hemåt, och vi kom inte hem förrän runt 7 tiden! och då bar det av hem till hennes mamma för att fortsätta packa där! hehe!

och så tänkte vi att vi skulle iväg skaplig tid, men vid halv 11 tiden kom vi där ifrån! aah, väldigt sent! ;s. . men så var vi in på statiol i norrköping och handade lite innan hemresan - den långa resan med släpvagn! haha! men kom därifrån vid 11, ganska precis faktiskt.. haha!
och så var vi hemma vid 5 i morse... shiet.. ;p men stannade till i bollnäs på vägen hem för en puss av robin, och en kram av stucka! <3 underbart!


idag så vaknade jag kvart i 4, och så pratade jag med jimmy en sväng, och så kom han hit och hälsade på, sedan åkte vi ner på ljusdal en liten stund, och sedan så kom även robin dit! vi beställde varsin pizza, och sedan så åkte vi hemåt för att äta lite.. ;b mums! jag orkade inte laga någon mat över huvudtaget idag! drf det blev en sådan (:

så just nu sitter jag och jimmy och tittar på grannfejden, och alldeles strax är de Paradise Hotel! :b - måste ju ses idag! eftersom jag missade gårdagens program ;p haha!

Robin har redan gått och lagt sig, och jag är inte så trött, men det är väl inte så konstigt? haha!



Mitt huvud gör inte som jag vill överhuvudtaget! jag vaknade upp hur gad som helst i morse, och sedan förstördes allting igen! pga av mitt huvud och alla tankar! varför ska det blir såhär? jag blir väldigt arg och besviken! aaah! :@ men men, hoppas det blir bättre med tiden kanske.. hmm....



Nej, nu ska jag sluta skriva, ta en ryk innan Paradise Hotel, så vi hörs senare!
puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards