Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Louise - 30 maj 2011 13:10

Nu är man ensam igen, alltid lika tråkigt när han åker iväg och jobbar! Men jag är så otroligt stolt över honom att han gör det! :)


Igår var vi kvar i Edsbyn till strax efter halv 8, 8 någon gång kanske! :) hihi.  Raka vägen hem. Väl hemma så packade vi Robins alla saker som han skulle ha med sig. När vi väl hade fixat det så började vi skruva ihop spjälsängen - den blev såå fin! Så bar vi in den i sovrummet, och nu börjar det bli riktigt verkligt. det är helt sjukt, snart ska det faktiskt ligga ett mirakel där och sussa! :)

Även att vi satte upp dom nya speglarna i hallen, så nöjd med dom också ska jag säga! riktigt bra blev det tycker jag! :D
Sedan blev det mys heeela kvällen lång, mös sönder honom till tusen! :) Var till och med snäll och gav honom massage, det förtjänar han! han förtjänar allt. mitt hjärta! <3


Vaknade inatt/imorse när älsklings klocka ringde kvart över 3. Gick upp på toa då, och sedan satt jag med honom tills han skulle åka strax efter 4. Sa hejdå, och det var riktgt jobbigt. usch. Men han är ju snart hemma igen! :) hihi.

Blev så otroligt glad när jag pratade med honom i telefonen för några timmar sedan då han säger: - " Älskling, jag är stolt över dig! Tack för att du tar hand om hemmet och donar på med allting. och tack för att du bär vårat kärleksbarn!"   

Då blev jag alldeles varm i kroppen och visste att allting var värt det. han är bäst. min andra halva! :) <3 ..


Nu har jag precis plockat undan lite här hemma och packat min väska då jag åker upp till Ljusdal vid 3 tiden ungefär. :) ska hem till mina andra älsklingar - Anna och Kim! som jag har saknat dom. behöver lite tid med dom känner jag! :)

Så ska vara där i några dagar! :) lovely!!!! :D


Men nu ska jag fixa det sista här hemma innan jag ska åka iväg. så på återseende godingar!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards