Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Louise - 11 maj 2011 21:16

Ser att det är jätte många som har varit in och kikat på bilderna och sådär! Men väldigt dåliga på att komentera, övriga dagar också vill säga! vad tycker ni? :)
Någonting ni skulle vilja se mer av? Även andra komentarer är roliga och uppskattas otroligt mycket. så kom igen tycker jag :D hihi.


Sedan jag skrev någonting sist så har jag inte gjort någonting egentligen! ingenting vettigt i alla fall om man säger så! :)

Jag började plocka undan här hemma, vek undan alla bebissaker som hade torkat, skurade badrummet, städade köket och plockade undan en massa papper.

Lagom tills jag skulle ta fram dammsugen så blev jag otroligt hungrig och det högg till i magen och jag tappade helt och hållet lusten och suget på att städa :p haha!      -    Gjorde i ordning lite middag, men i väntan på att det skulle bli klart så kunde jag inte vänta och tog därför en hårdmacka med brieost på - ÄLSKA brieost verkligen! :) hihi. och det är så otroligt gott på hårdmacka eller rostad macka! japp, love it! :)


åt min middag och satte mig sedan inne i soffan och bara tog det lugnt då mina höfter inte tyckte som jag ! hm. Och det har fortfarande inte blivit någonting med herr dammsugare, det tar jag imorgon! det ska ju regna imorgon, så får passa på då helt enkelt. låter som en bra idé! :D ..

annars har jag bara spenderat min eftermiddag/kväll och tagit det lugnt! har suttit och kikat runt lite på vad vi ska handla när vi ska till Gävle/Valbo om 2½ vecka, och har skrivit upp allting som vi ska ha ifrån IKEA och även inne ifrån köpis! Så nu är allting klart, så slipper man fundera och glömma bort någonting, och så kan man bara strosa runt och kika allmänt ändå och få tankar och idéer - alltid roligt!


Pratade en sväng med älsklingen också, och blir alldeles varm när jag hör hans röst! dock blev det inte någon jätte lång pratstund! men han skulle ringa efter hockeyn i alla fall :)


Jag blev sådär akut sugen på någonting förut också, och hade inte tid, ork eller lust att åka och handla någonting (inte bra för ekonomin heller!) så därför bestämde jag mig för att kika in i skafferiet och det hela slutade med att jag stod och vispade ihop en sockerkaka. Riktigt gott, så har nu suttit och ätit lite sockerkaka, dock räckte det med en bit sedan var jag inte sugen längre :p haha!

- en nackdel med att vara gravid, ja det är detta jäkla akutsug efter vissa saker!!! och oftast när dom inte ens finns hemma eller i närheten! haha!


men vad gör man inte? haha! Sockerkakan blev otroligt god. Damn I'm good!

Nej, nu ska jag kika klart på hockeyn. så på återseende!

Lots of Love! <3

Av Louise - 11 maj 2011 17:54

Jag satt och tittade igenom lite kort under graviditetens gång, och tänkte därför bjuda på några! :)
Det har blivit väldigt stor skillnad, även fast det själv känns som om man alltid har varit en sådan liten tjockis man blivit nu! :)


Enjoy!!


    ____________ ___________        

           Vecka 12!   __________________       Vecka 17!



                _______________________         

                  Vecka 18!       _________________    Vecka 21!



               _________________________    

                 Vecka 23!   ___________________  Vecka 27!




                ______________________  

____ Vecka 30____________________  Vecka 31! 




  Vecka 33!

Där vi är nu, bara 7 små veckor kvar! <3




Ja, det var  min graviditet hittills i bilder! Enjoy sötnosar!
Och nu förstår ni kanske vad jag menar med lite förändring! :) hihi. Men det är så otroligt mysigt att vara gravid också, love it.
och mitt lilla mirakel som bor där inne får mig att kämpa vidare varje dag! En underbar känsla att bara känna en liten spark, rörelse, kittling, hickning m.m Allt med detta underbara barn är fantastiskt.

Mamma älskar dig redan! :)



Lots of Love!

Av Louise - 11 maj 2011 14:16

Åh, imorse fick jag "sovmorgon". Vaknade inte förrän klockan halv 8. hur skönt so helst måste jag säga! :) hihi.


Blev lite frukost och morgonmys för mig själv i soffan med balkongdörren öppen och fågelkvitter utanför, dagar som dessa med underbart väder mår man bra! :)

När klockan hade tickat på ett tag så bestämde vi (jag och elin) oss för att gå ner och sätta oss och mysa på lite i solen idag också! :)

Efter ett tag så bestämde vi oss för att strunta i det där, då det började mulna på och blåsa lite smått - det sägs att det ska bli dåligt väder i helgen. inte okej enligt mig faktiskt. hmm!


Även att HSB har nu varit här och fixat duschen, så nu hoppas jag på förbättring och att detta har löst sig! :) hihi.
Nu ska jag ta fram dammsugaren och ta tag i detta kaos som råder i denna lägenhet. men på återseende! :)

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards