Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Louise - 27 maj 2011 17:42

Tiden har bara sprungit iväg idag, vet dock inte riktigt vart den har tagit vägen men det har gått otroligt fort :) haha!


Imorse så klev jag upp och tog mig en dusch i vanlig ordning och sedan hörde jag av mig till Elin som var otroligt snäll och kom in och hjälpte mig med Bank-ID då jag hade ett himla bekymmer med det. men nu är det avklarat i alla fall :)
Efter det så fick jag lite annan hjälp också, otroligt snällt. och tack så hemskt mycket tjejen.. uppskattar verkligen hjälpen till tusen, det betyder massor! <3 !!


Gick över till mig en liten stund, men dock blev det inte så länge! Då jag hade glömt en adress och ett nummer inne hos Elin, så knatade över och då bestämde vi även att jag skulle följa med ner på stan en sväng! :)

Sagt och gjort, gick in och gjorde mig lite i ordning och sedan promenerade vi iväg. :) mötte även upp Linn, flickorna, Josefine och Alexander på stan! :) mycket trevligt tog en vända och sedan gick vi även igenom marknaden och kikade lite som hastigast. köpte mig även cocosbollar (självfallet liksom!) haha.. och efter det gick jag hemåt :)

Nu har jag precis pratat med älsklingen , och han är hemma om ca 3 timmar ungefär. och så har jag planerat helgen lite då det som sagt är otroligt mycket som ska hinnas med på väldigt lite tid. men man försöker så gott det går :) och detta kommer bli en fullspäckad men kanon bra helg har jag en känsla av ! :D yees lovely. Men nu ska jag återgå till verkligheten och hänga lite tvätt, inte alls så roligt men det måste göras! :P haha! så på återseende!

Lots of Love! <3


Ps: Ni har väl inte glömt eran mamma på söndag? Morsdag! Har ni köpt någonting roligt åt henne? Berätta gärna! :)

Av Louise - 27 maj 2011 10:38

Kvällen igår blev otroligt lugn, då jag verkligen hade hemska sammandragningar! usch, jag tycker inte om dom, men nu är det förhoppningsvis inte allt för länge tills jag slipper dom och har ett litet mirakel och lägga min energi på istället :) åååh som jag längtar! :) hihi..


Imorse vaknade man upp och såg att regnet kom ner, fort och mycket! usch, vem har beställt regn? :O   Visst jag tycker det kan vara rätt mysigt att sitta inne i soffan under en filt och titta ut på det härliga regnet. men det är inte riktigt det vädret jag skulle vilja ha idag. men tyvärr får jag inte välja! :) haha!
Det skulle även vara lite halvt dåligt väder hela helgen har jag för mig? hm,  ja det återstår och se! :) Har mycket som ska hinnas med i helgen, men jag ser verkligen fram emot det .. ska bli roligt! :) och äntligen ska jag få det klart för det lilla livet som snart kommer och gör oss till en familj <3 ..


Ikväll kommer även älsklingen hem, och som jag har saknat honom. helt sjukt. så han är hemma ikväll. så ska passa på att mysa sönder honom ! :) Love it!


Nu ska jag ta och förbereda lite inför senare! så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards