Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Louise - 2 maj 2011 20:50

Sitter hemma och har en riktigt myskväll med älsklingen, men jag blev bara tvungen att slänga in ett snabbt inlägg till er :)


Hittills så har jag bara tagit det lugnt, myst massor och tror nästan att jag har pussat sönder Robin lite. Sådant man får räkna med liksom. hihi

Testade även ansiktsmasken jag köpte tidigare idag, och det var någon ny som jag inte hade testat tidigare. och jag är hur nöjd som helst med den.
den var utan tvekan kanonbra!!!

Så den ska jag verkligen köpa flera gånger, för den var hur bra som helst. :) hihi.


Lätt att använda, kletade inte alls och jag blev ju verkligen len som en babyrumpa i ansiktet. hihi. Och man fick en riktigt fräsch känsla, vilket man får annars också. Men det här slog det mesta jag har testat sedan tidigare! haha! :)


Så ja, den blir det flera gånger!
Nu ska jag hämta ett päron, ett stort glas vatten och sedan blir det en unge i minuten, självfallet :) hihi. Och så blir det mys resten av kvällen.
Lots of Love! <3


Av Louise - 2 maj 2011 18:09

Den här dagen har verkligen varit hur bra som helst. :)
Tog en lång mysstund imorse när jag vaknade, då jag inte orkade kliva upp.

När jag väl hade tagit mig i kragen så upp och hoppa och raka vägen in i duschen och börja dagen på bästa möjliga sätt! :)


Gjorde lite gröt till mig och älskling, så vi satt ner och åt frukost tillsammans (bara där började dagen underbart!) och sedan fönade jag håret, på med lite kläder och smink och så ringde jag Jessica! :)
Efter ett tag så åkte vi iväg och hämtade upp henne och så for vi mot Söderhamn!


In på Barnens Hus och fixade med det som skulle göras där, och sedan in på ÖB, sko kanonen, dressman och hollywood.

Det som fick följa med oss hem var: Kalsonger och nya jeans till älskling, ny kofta till mig, lite tvättmedel, ansiktsmask och mousterising creme till R.

Ja, en mycket bra dag. och allt detta för en bra peng!  Så tack och bock säger jag bara. och jag älskar min nya kofta, den är både snygg och hur mysig som helst.

Efte det blev det lite mat på donken, inte okej egentligen men vi unnade oss det :p haha!


Sedan var det dags att lämna söderhamn, mycket skönt! :) Skjutsade hem Jessica och så blev det in på willys en sväng då vi kom på att vi ville baka bullar! :D hihi.

Men när vi väl kom hem så började vi plocka undan en massa istället, rev ur sängkläderna och startade en tvättmaskin. Sedan hade vi tappat lusten och orken till att baka, så det får bli någon dag i veckan har vi bestämt oss för :) hihi.


Nu sitter vi här och tar det lugnt, det blir bara en mysig hemmakväll med mitt hjärta ikväll. underbart mysigt! =D Men på återseende senare!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards