Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Louise - 19 maj 2011 21:18

En mycket lugn dag idag också, men den har varit mycket skön! :) idag har jag mått bra, varit lite extra sprallig och på otroligt bra humör! ;D


Slog upp mina vackra vid halv 7 imorse då mina sammandragningar tyckte det var dags att vakna! :) men låg kvar och drog mig bra länge innan jag ens tänkte tanken på att kliva upp ifrån mitt underbara duntäcke :) haha!


Åkte med älskling till Söderhamn en sväng då han skulle handla någonting, och jag gick in på ÖB en sväng och sedan på barnens hus och tittade så att allting hade blivit rätt med vagnen och sådär eftersom den hade kommit.

Så kollade så det hade blivit rätt, och sedn självklart för att jag var lite nyfiken - vilket man får vara! och den är såååå fin! jag älskar den ju <3 .

Efter söderhamn så åkte vi mot Bollnäs och älsk släppte av mig hos Linn, där var även Jessica! :)

Så blev där ett bra tag, och sedan kom Elin och lilla sötnosen Thea förbi också, mycket trevligt. satt där och pratade och mös på och sedan kom älsk och hämtade mig på eftermiddagen någon gång! :)


Älskling bjöd mig på kinarestaurangen idag och otroligt god mat - tack älskling! <3 . Han är bara för underbar mitt hjärta! <3
Efter att vi hade haft en liten dejt och middag för 2 så åkte vi hem till Irina och fikade och pratade lite med henne, mycket trevligt.  ;D Sedan åkte vi ett varv och "drömde" oss bort! :) haha..


Kom hem strax innan 8 kanske? Och sedan dess har det inte hänt så mycket här hemma. mys för fulla muggar och mina sammandragningar tar död på mig bokstavligt talat, eller nja det känns nog mest bara så! :S  Men det är INTE roligt om man säger så. och nu har det ju börjat trycka neråt och sitter i ryggen/svanken och inte i magen . ja det är svårt att förklara, men ont gör det i alla fall.

Även att sötaste Mommo ringde idag, gosh vad jag älskar henne! <3 .


Nu ska jag snart ta en varm dusch så spänningarna kanske lättar lite? och sedan försöka sova då min kropp är slut, och då förhoppningsvis få lite sömn. ja jag håller tummarna för det i alla fall;b haha!

Imorgon åker ju älskling till Stockholm väldigt tidigt. så undra vad jag ska sysselsätta mig med imorgon? Ja, det återstår att se! men nu duschen och sedan söööömn. Godnatt sötnosar!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards