Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Louise - 9 maj 2011 22:34

Den här dagen har varit hur bra som helst, en fantastisk start på veckan! :)


Hängt tvätten, haft ett långt samtal med mammi om allt mellan himmel och jord, myst i solen med underbara flickor, handlat lite, planerat veckan lite och bara myst på.
Har även hunnit prata länge med världens bästa Nattis! <3


Det har varit en mycket bra dag faktiskt, och jag stormtrivs med mitt liv, kan inte annat än att älska precis allt med det just nu! :) Allt är bara på topp, och det är bara små veckor kvar tills vårat lilla mirakel kommer och vi blir en liten familj (gick in i vecka 33 igår!) Så 7 veckor kvar till BF. :) Mammas lilla hjärta! :)


Imorgon är det inte mycket planerat, ska till barnmorskan 11.45 och lyssna på det vackraste!
Irina kanske skulle komma förbi och hälsa på, väldigt uppskattat och sedan blir det middag med sötaste Elin, om Thea blir bättre vill säga! stackars gojäntan! :( ... Och mitt emellan allt detta så ska jag hinna med att städa upp här hemma också, det behövs! jag har tydligen röjt på rätt bra här hemma idag  även fast jag inte märkt det själv :P haha!

men nog om det, nu somnar jag nästan sittandes, så nu ska jag krypa ner så jag är pigg imorgon! godnatt och på återseende!

Lots of Love! <3

Av Louise - 9 maj 2011 12:41

Sitter just nu här och har ätit lite lunch, eller ja jag njöt av lite mannagrynsgröt till lunch idag :) Riktigt gott om jag får säga det själv, och barndomsminnen så det skriker om det! ^^


Uppe med tuppen imorse, men som vanligt när älsklingen är iväg och jobbar! Då är det som om jag har någon inbyggd klocka runt 6 tiden, för imorse så slog jag upp mina vackra och kollade på telefonen och den visade :  06.07 ! Och då var det bara kliva upp, haha! så en tidig morgon blev det ! :)

Sedan dess så har jag inte gjort så mycket, myst framför tv'n med frukost.
varit till förrådet och hämtat en kartong med bebissaker. Startat en tvättmaskin med det som fanns i kartongen, och rensat lite annat här hemma! :)
och nu även ätit lite gröt. Ska snart ta och hänga tvätten och tar en lugn stund då mina sammandragningar säger: - ta det lugnt flicka lilla!

så ja, jag får väl helt enkelt ta och lyda min kropp och mina äckliga sammandragningar! men vad gör man inte? :) haha, det släpper nog om en stund! :) ..


Vad händer annars idag då? Inte speciellt mycket planerat förutom att bara mysa på i solen ute på balkongen. älskar detta väder! :)

Nu skulle jag vilja ha en verklighetsbaserad bra bok och kunna läsa, framför allt nu när älsk är borta och jag måste sysselsätta mig med någonting! :) haha!
Men nej, ut på balkongen i väntan på tvätten. på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards