Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Louise - 25 maj 2011 23:31

Dagen har varit mycket lugn men ändå så har jag fått väldigt mycket gjort, och det känns hur bra som helst. så jag ger mig faktiskt en klapp på axeln och säger bra jobbat idag! :D haha!


Försäkringskassan - check!, Banken - check!, Studentpresent - check!, vikt tvätt - check!, tvättat - check!, dammat - check!, skurat badrummet - check!


Ja, jag har fått lite gjort idag i alla fall. och imorgon tar vi tag i mr dammsugare och fru mopp och dansar en liten vals! :D hihi.

Efter att jag hade fått i mig lite middag så visste jag inte alls vad jag skulle göra, men då hörde söthögen Zenita av sig och undrade vad jag gjorde! så bestämde mig helt enkelt för att åka ut till skogen (läs rengsjö) en sväng och hälsade på.
Vi var även iväg till svärfar och Anna en sväng och pratade med dom. mycket trevligt, och väldigt länge sedan jag var där tyvärr! :S hm, skärpning!


Kom hem för ca 40 minuter sedan, och jag ska alldeles strax ta och krypa ner i sängen då ögonen och kroppen också för den delen är otroligt trött. usch. :P
men på återseende imorgon godingar! Godnatt!

Lots of Love! <3

Av Louise - 25 maj 2011 17:53

Easy come, easy go
That's just how you live, oh
Take, take, take it all,
But you never give
Should of known you was trouble from the first kiss,
Why were they open?
Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, you did
To give me all your love is all I ever asked,
Cause what you don't understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)
Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same

No, no, no, no
Black, black, black and blue beat me till I'm numb
Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from
Mad woman, bad woman,
That's just what you are, yeah,
You’ll smile in my face then rip the breaks out my car
Gave you all I had
And you tossed it in the trash

You tossed it in the trash, yes you did
To give me all your love is all I ever asked
Cause what you don't understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)
Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same

If my body was on fire, ooh
You’ d watch me burn down in flames
You said you loved me you're a liar
Cause you never, ever, ever did baby...
But darling I’ll still catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)
Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same.
No, you won’t do the same,
You wouldn’t do the same,
Ooh, you’ll never do the same,
No, no, no, no

Av Louise - 25 maj 2011 14:03

Hoppsan, igår blev det ingen bloggning alls! Hade inte ens mina tankar åt det hållet. hihi.


Zenita kom i alla fall hit vid 9 tiden, så drack lite kaffe och jag fick i mig frukost och sedan åkte vi iväg på äventyr! :) Zenita fixade sitt och sedan bar det av mot barnmorskan för att mäta, väga och lyssna! - blir alltid lika glad!!! :) Och när vi gick därifrån så säger söthögen att hon blev lite blöt i ögonen! haha, söt hon! :D  Men som sagt, det är ju en underbar upplevelse och känsla varje gång man är där! :) Allting såg bra ut även denna gång, och jag svävar på moln varje gång jag ens tänker på att jag ska få barn om inte alls så länge! har ju bara 4½ vecka kvar tills BF. UNDERBART!!! :))


Efter det så handlade vi oss lite gotta och sedan åkte vi hem och intog soffan! :) hihi. riktigt mys, blev även en liten powernap ;p haha! =D.
Hon åkte hemåt när det var dags för middag och jag gjorde inte alls mycket. Men vid 19 tiden så åkte jag till Irina, då jag inte kände för att sova hemma! :) hihi. Så där spenderade jag min kväll med tvmys med irina! :) tack så mycket.


Imorse vaknade jag vid halv 6 och kunde inte somna om. haha!
Men sedan åkte jag hemåt strax innan halv 8 , och skjutsade då även iväg Jonna till skolan! :)


Sedan jag kom hem så blev det lite frukost för min del, startade en tvättmaskin, plockade ur diskmaskinen, och tog mig en låååång dusch! :)
Hängde tvätten och sedan gjorde jag mig i ordning för att gå ner på stan!
In på Försäkringskassan (fixade för föräldrarpenning!), banken, guldfynd och lindex. ja, lite ärenden med andra ord! :)
Sedan blev det en lunch med flickorna  i solen/blåsten på NK's uteservering! :)Mycket trevligt.
Så efter lunchen så gick jag och hämtade ut studentpresent åt världens bästa lillebror som tar studenten om 2 veckor! Shiet, han är verkligen stor! :P haha!


Nu är jag hemma i alla fall, precis pratat med pappa i telefon en sväng och bestämt att middagen blir till veckan istället då det blev så himla stressigt i helgen. hmm! Och nu tänkte jag ta tag i lägenheten - det behövs! så ska vika undan en massa tvätt som är här och där, dammsuga och fixa en massa annat. ja har man inte att göra så fixar man sig ju att göra! :P haha!

men nu ska här bli ordning! :)
Men på återseende senare godingar!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards