Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Louise - 4 maj 2011 11:31

Jag måste ha världens bästa pojkvän/sambo. :)
vilken middag han gjorde igår. riktigt gott.

han hade till och med gjort en sallad till med fetaost och äpple i (som han vet att jag älskar!), dukat och gjort det fint. Underbara han! <3


Efter middagen så tog vi det lugn, kikade lite på tv'n.
och när timmarna hade tickat på så hämtade vi bullar och mjölk och så satt vioch åt våra nybakta bullar och drack mjölk. gosh, det var gott! :) hihi.

Sedan blev det en mycet tidig kväller då hela min kropp värkte! trodde nästan att jag skulle gå av, men jag klarade mig! :) haha!


Nu efter lite sömn och sådär så känns det mycket bättre, dock bara lite öm i höfterna liksom. men det är ju sådant man får räkna med. och jag klagar inte, bara lite jobbigt om man säger så! =D Men det är ju helt klart värt det i slutändan när allt detta är över! :) Jag längtar så otroligt mycket efter mitt lilla ninjaproffs, kom ut till mamma och pappa tack? :) hihi


Nu sitter jag här och funderar på vad denna dag har att erbjuda! dock inte så mycket planerat och det är fortfarande dåligt väder ute! :( hm.
men en mysig hemmadag till, det är ingenting mig emot..
Men nu är det i alla fall dags för lunch. så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards