Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Louise - 30 maj 2010 22:42

Har nu varit hemma i ungefär en timme, efter en mycket bra dag! :)

Åkte och köpte även mig en ny telefon i morse, och sedan bar det av mot Delsbo och mamma! :D Puss och kramkalas för hela slanten(: - riktigt mysigt, blev bjudna på middag. en riktigt god wok blev det faktiskt. så tack så mycket <3. hihi...


Efter middagen och allt sådant så var det dags för mamma, pelle och dom tre små söta pojkarna att åka till Näsviken då dom två äldsta ( Oskar och Martin!) skulle spela fotboll. Så vi bestämde oss för att följa med att titta, och självklart var dom hur duktiga som helst, och Oskar lyckades även göra första målet. wiiho.  han var riktigt duktig, även fast komentarerna är: det är jobbigt att springa! ;p haha. Och under matchens gång så fick Robin springa lite, då den yngsta (Pontus!) hade lite väl mycket överskotts energi, haha! så dom lekte på dom, och sprang en himlans massa! ;D


Men efter en mysig eftermiddag/kväll med dom, så bestämde vi oss för att åka hemåt. :) Så kom hem runt halv 10 ungefär, då vi även stannade till och pratade med Thomsson och Linn en sväng också! ;D ritkigt trevligt...

Sedan vi kom hem så har det väl egentligen inte hänt någonting faktiskt, bara tagit det lugnt och pillat lite på den nya telefonen...  ;p haha! men det är någonting fel på kortet som jag fick också, så måste ner imorgon och få lite hjälp med det. men det kan ju bli så när man byter från ett kontatkort hos halebop till ett abonumang hos Telia ;p haha! men det märks som sagt imorgon..


Men nu ska jag ta och sova lite. då jag är sjukt trött. men på återseende imorgon i alla fall.
puss o kärlek, godnatt och dröm stort !! <3

Av Louise - 30 maj 2010 11:00

Söndag, men absolut inte vilken söndag som helst - Mors Dag! (:


Men tänkte börja med att berätta lite om gårdagen, hihi..

Vi började dagen med att åka ner på marknaden en sväng, dock var det inte så himlans mycket speciellt. men det fanns lite i alla fall. Kollade även på Oskars cykeluppvisning på Brotoget - han var riktigt duktig. men jag själv är ju fock inte så himlans intresserad av sådant, men igår var det riktigt roligt faktiskt! ;b hihi..

Och efter en stund så åkte vi och köpte en ny telefon till älsk, då det verkligen var på tiden! (: Och han har velat ha den länge, så nu har han fått sin nya telefon. :) hihi. Det blev en Sony Ericsson Satio denna gång, men han är nöjd det är huvudsaken! :D

Men efter telefonköpet så hem och satte den på laddning och sedan åkte vi ut mot Kilafors, till Jonsing, Kina och lilla Ellen. Riktigt trevligt, och efter cirka 1½ timme var det dags att åka hemåt.
Vilade upp mig på soffan, duschade och gjorde mig i ordning och sedan vid halv 10 var det dags för jobb. Tyvärr inte så himlans mycket folk, men det blir vad man gör det till right? och jag hade det hur trevligt som heslt i alla fall, men det är tur man har bra arbetskamrater! :D <3 hihi

Älsk kom och hämtade mig vid 3 tiden ungefär, då vi var klara. skjutsade hem Angelica och Björn, :)  Även att Tessan var med och hämtade, så fick träffa henne lite också! (: thihi.. men vi åkte något varv i alla fall, och sedan skjutsade vi hem henne, och sedan hem och sov! och somnade på en gång, då jag hade väldigt ont i ryggen. uscha! ;p haha.


Men nu är jag vaken i alla fall, och idag ska vi åka till Delsbo, då jag ska pussa och krama på den vackraste och bästa kvinnan i mitt liv - min mamma! det är ju mors dag, så idag är det hennes dag att få mycket uppmärksamhet på. jag älskar dig mamma, <3


nej, nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att åka! så på återseende senare, Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards