Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Louise - 21 maj 2010 18:47

Fredag eftermiddag, eller ja det kanske man inte ska kalla det? men det är dock inte kväll ännu i alla fall. så just idag kallar vi det för eftermiddag! (: thihi.. men men.


Det har varit en underbar dag idag måste jag säga, fint väder och ja bara en massa mys! (: helt lovely! ^^, .. hih.
åkte ner på stan bara en ltien stund efter att älsk hade kommit hem, uträttade lite ärenden som han skulle fixa! med hans kort och ja en massa andra saker som skulle fixas, och så kikade vi lite och hittade intressanta saker! men sedan så förstördes det lite halvt på någon konstigt vis, hmm! inte snällt... Mamma vet vad jag menar i alla fall, för har förklarat det för henne! ;b haha. men men, nog om det! ;P

Och sedan kom robin på att han skulle klippa sig, och eftersom det var drop in och rätt så mycket folk och jag började tappa tålamodet så gav han mig pengar och sa att jag kunde gå och shoppa någonting istället för att sitta där och vänta, så tack så mycket för det hjärtat! (: hihi..
Och jag var inte sen med att tacka ja, haha! men jag gick i alla fall och så hittade jag lite fina saker faktiskt! så det föjde med ett par leggins, en tunika och en top hem. och lite annat smått och gott också, så jag är super duper nöjd med det faktiskt, ska absolut inte klaga! (: tack älskling <3


Efter att han hade klippt sig så åkte vi och handlade lite, och så hem och gjorde i ordning för taco-kväll. riktigt smaskens! och nu för en liten stund sedan åkte han iväg för att fiska, då det var fiskepremiär ikväll? haha! men han fick ju åka på det, och jag och Zenita funderar på om vi ska lekas ikväll, och det är ju någonting man inte tackar nej till !(: hihi. så får vi se vad vi gör utav kvällen ^^ hihi..

men nu ska jag sluta babbla, och göra någon nytta! på återseende!
puss o kärlek <3

Av Louise - 21 maj 2010 11:06

Jodå, jag lever! Även fast det är riktigt svårt att tro efter det oväder som var igår, uscha! jag trodde helt seriöst att jag skulle dö där en stund! ni anar inte hur rädd jag verkligen är för det dä? eller jo, dom som känner mig och har upplevt det med mig vet ju! men ni andra, oj oj! det är inte roligt i alla fall! (:  Jag var rädd, verkligen! jag grät som en liten barnunge!  men ja - det får man göra!    Man känner sig som en liten unge igen, det blir bättre med lite tårar. så är det även när man är lite mer "vuxen" *host*.. haha ..


men i alla fall, början av dagen var det absolut inge fel på, jag trivdes! (: jag ska berätta lite kort faktiskt! ^^ haha!

det hela började med att älsk ringde och väckte mig vid halv 11 kanske, haha! och då gjorde jag mig i ordning! uträttade lite ärenden och sådär som jag hade sagt att jag skulle fixa! ^^  Sedan åkte jag ner på stan igen för att möta upp söthögen Zenita.. (:  vi fixade lite inför helgen, och sedan så satte vi oss och tog en fika och snackade lite skit, ytterst mysigt!
det hela slutade med att jag åkte med henne till rengsjö för att kika på film, och bara mysa då älsk var iväg och fiskade! hihi.. så hem till henne, slängde i oss lite middag! snackade lite, och även att vi skjutsade söt Ken till glössbo då han skulle åka iväg och basta och åka flotte m.m (:   Och hans tatuering fick jag se igår också - riktigt snygg blev den! :D thihi..

efter det, hem till Zenita igen och började kolla på Alvin och gänget 2, hihi. den var bra men dock inte lika bra som 1an faktiskt! men men ;p dom är bra söta i alla fall, sedan så blev det en annan film, som heter: "The Ugly Truth" - hur bra som helst. jag hade verkligen magknip där en stund ^^ haha. länge sedan jag skrattade så åt en film (:
När vi skulle börja kika på Sex and the city så ringde robin och sa att han var på väg hem, så då pallrade jag mig hemåt ockås! men inte kom han hem inte! Andreas var för seg för det.

Och eftersom det var sådant väder så mådde jag dåligt pga det och usch nej det var absolut ingen rolig kväll just då! ;p haha! Men allt blev mycket bättre när älsk väl kom hem och höll om mig! :D  knepigt vad en puss och kram kan göra ibland tycker ni inte det? haha! underbart ju...


Även att det kom upp ett litet samtalsämne, och jag var inte sen på att haka på faktiskt, så nu ska det bli av.. yees! jag är lycklig. jag trivs och ja ingenting kan nog bli bättre nu? :) hihi


Nu ska jag göra mig i ordning och sedan så ska jag vänta på att älsk kommer hem, då han har kortdag idag och slutar vid 12 tiden ^^,  Men på återseende senare söthögar!
Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards