Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Louise - 10 maj 2010 22:31

Nu har jag kikat igenom denna tv'n så jag snart har fyrkantiga ögon, och det är ju inte alls bra! ;p haha! Älsklingen har ju fortfarande inte kommit hem så jag sitter här och lyssnar på lite härlig musik och pratar lite på fejjan :D


Men nu har jag tröttnat på det här med datorn faktiskt, så jag stänger ner den för idag, och så lägger jag mig och glor på en film och förhoppningsvis får jag lite tröttare ögon och kan lyckas somna! (:
Så jag säger godnatt redan nu, på återseende! Puss o kärlek <3

Av Louise - 10 maj 2010 19:14

Robin åkte och jobbade vid halv 5 tiden ungefär, och sedan dess så har jag bara fixat och donat lite här hemma, suttit vid datorn/tv'n och ja inte alls gjort så mycket faktiskt.. mest haft tråkigt faktiskt om jag ska vara helt ärlig. men men.. ;P haha


Åkte iväg en sväng tidigare i alla fall, då jag vartvungen att inhandla lite snus och sådär, och då träffade vi även på Stucka och Elin på Statiol ^^ hihi. sötnosarna! (:



Vad är det som händer ikväll i denna stad egentligen? jag har ingen som helst aning.. och egentligen så har jag absolut ingen lust att sitta hemma, men nu så ska jag ta och sysselsätta mig lite innan jag börjar klättra på väggarna! hihi, och sedan sa jag hitta på någonting annat än att bara sitta innanför dessa väggar i alla fall, men de är ju sådant som märks antar jag ? ;p


Men har ni några förslag, så finns jag ju på mobilen, fejjan eller ja här ! ;b kom och knacka på vettja! :D haha!
på återseende! Puss o kärlek <3

Av Louise - 10 maj 2010 13:31

Måndag idag, och jag har ingen som helst aning om vad denna dag har att erbjuda... har ni någon aning? (: haha!


Blev i alla fall väckt klockan 10 idag utav att Robin klev upp ur sängen och inte riktigt vet hur man är tyst? haha! men det gör ingenting ^^, ..
han åkte iväg en sväng, då ken hade glömt en massa saker hemma som han skulle ha med sig till skolan, så då fick robin ta en sväng till Rengsjö sådär på morgonen! (: hihi. Så efter en liten stund så besätämde jag mig för att det var dags för lite egentid.

Så för en liten stund sedan klev jag upp ur badkaret, då egentiden bestod utav: - noppa ögonbryn, ansiktmask, peeling, hårinpackning, rakning av ben och diverse och myslistan på spotify på en behaglig volym! (:
Så jag bara låg där i badkaret och njöt, vilket var helt underbart! ;b ..


men nu är jag uppe i alla fall, och älsk har i stort sett precis kommit hem. och han ska väl åka och jobba om någon timme skulle jag tro! usch, vad tråkigt. vad ska man då hitta på ikväll? ingen som har ett förslag? ;p
nej, nu ska jag ta och äta lite lunch, på återseende! puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards