Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Louise - 3 maj 2010 22:00

Godkväll (:


Nu är jag tillbaka yttligare en gång vid denna dator, hihi... men man kan ju inte låta er bara vara nyfikna, utan måste ju även berätta lite smått och gott! ;p haha!
Idag har det väl egentlige inte hänt så himlans mycket faktiskt! vi åkte upp till ljusdal gick på möte på banken och sådär och efter en studn var det färdigt, och då åkte vi till färila och tanken var väl egentligen att vi skulle städa! men vi plockade ihop allting som vi skulle ha, och inte ha! och efter det så bestämde vi oss för att åka och äta lite. och sedan blev det tillbaka till Bollnäs yttligare en gång! =D ...


Efter att vi kom hem så har jag väl egentligen inte gjort någonting! jo, jag har fixar NÄSTAN hela klädkammaren! i stort sett allting är på plats där det ska vara och även upphängt på galjar! åh, jag känner mig väldigt duktig! även bytt sängkläder till dom nya vi köpte igår - väldigt nöjd med dom måste jag säga. dom är gudomligt fina faktiskt! =D hihi...

Det var meningen att Thomsson skulle kika förbi en sväng idag också, men det blev inte riktigt som planerat för oss! så får ta det imorgon istället eller sådär!

nu har jag suttit och tittat på tv en stund och varvat ner lite, då vi äntligen har fått tv-kanaler! inte helt fel ska ni veta! ^^ haha! Och älsklingen har varit duktig och skruvat lite på tv-bänken . så man har sprungit mellan tv'n och honom då han vill ha hjälp ibland! :) imorgon skulle även siw och nutte komma hit, så då förhoppningsvis får vi upp hela tv-bänken! jag hoppas och håller tummarna!

nej, nu ska jag slänga ut lite kartonger, åka iväg och handla snus och sedan ta en dusch och sedan hoppa i säng! och ja, jag har nog den skönaste sängen numera! jag älskar den helt enkelt. och snart kommer även soffan! ååh, jag älskar't! :) hihi..


men på återseende imorgon! Puss o kärlek söthögar! <3

/L.

Av Louise - 3 maj 2010 11:21

Godmorgon!  Nu var det ett tag sedan jag skrev här sist, så jag tänkte göra er lite uppdaterade om vad som egentligen hade hänt, utan att det ska bli flera mil långt! :P så vi tar det lite snabbt och enkelt kanske? :P hahah! men innan det så ska jag bara säga till tessan - nej, det var inte du som brände mig i nacken! ingen fara! ^^, haha! och du behöver inte förstå just nu heller, utan du kommer göra det med tiden! =D haha! *leer*


som sagt, i fredags så åkte vi ner till Valbo och ikea, hade då Theo och Mathilda med oss! (:  köpte i stort sett allt vi behövde ha, eller ja det viktigaste i alla fall. och så blev jag ju bara tvungen att gå och handla någonting gulligt till theo också! så det blev en sommarskjorta till honom ( blå-rutig med kort ärm! ) och en mjukisdress - hur sööööt som helst! =D haha. Och sedan bar det av hemåt faktiskt.. lämnade av allting i lägenheten för att slippa släpa det fram och tillbaka, och sedan uppåt mot först järvsö sedan färila! (:  .. Var väl hemma vid 8 tiden kanske, packade alla kläder typ, kramade lillebror och sedan åkte vi ner mot Bollnäs igen! :D  Och kom hem vid 1 kanske?


Lördagen vaknade man utav att klockan ringde, studsade upp ur sängen och började packa det sista innan siw och nutte kom med släpvagnen! ;P  haha! flyttade ut alla saker och sedan bar det av mot anna en sväng för min del, då jag skulle lämna över en grej, och sedan bar det av mot bollnäs! ^^, . när jag kom fram, så hade dom andra precis kommit hit! så vi plockade upp, och började småplocka lite. samtidigt som robin och nutte satte ihop byrån och började lite på tv-bänken! men då var vi alla så hungriga så vi åkte upp på Take Off och käkade lite middag! mumsigt... Och efte rdet så tog jag och robin en sväng till färila för att hämta lite saker som vi hade lämnat kvar där, men kom på att vi skulle behöva ganska omgående! ;p hah! Sedan hem och pula lite och sedan bums i säng (:


Söndagen, klockan ringde och det var dags att åka ner till Valbo och Ikea yttligare en gång! då vi kom på att det var lite saker som fattades! (: hihi.  och då blev det 2 sängar + bäddmadrass, och en massa småprylar som vi tyckte att vi behövde ^^, haha! och även att det nästan blev 2 stycken nya telefoner också! men nej nej, det får allt vänta! men det kliade i fringrarna på oss båda två men vi var duktiga och vände och gick :p hahah!  Och så blev det hem och fixa mera! satte ihop sängen och allt sådant, stoppade in en massa i skåp och även att jag hade tvättstugan! så det var bara till att tvätta! ;p haha!  Sedan bums i säng och kikade på en film när klockan började bli vid halv 12! (:


Nu är vi vakna, eller ja har varit det i ungefär 1½ timme nu, och ska alldeles strax göra mig i ordning! då det är möte på banken i ljusdal vid klockan 1, sedan ska vi åka upp till färila och städa lite och kika om det är någonting vi inte ska ha eller så vidare! (:  Och efter det blir det väl hem och slåss med kartongerna igen skulle jag tro.. hmm. jag har redan börjat tröttna på dom, men vad gör man inte liksom? hah! det blir nog bra det här när det är klart ska ni se! =D  det tror jag absolut... 

Men nu måste jag åka - men jag antar att jag kanske uppdaterar någonting senare! så på återseende godingar!
Puss o kärlek -3

Ovido - Quiz & Flashcards